Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

RTV EURO AGD partnerem transmisji z Intel Extreme Masters

Intel Extreme Masters co roku gromadził w Katowicach dziesiątki tysięcy wielbicieli e-sportu, a dodatkowo miliony śledziły rozgrywki gamingowe w telewizji i online. Tegoroczne wydarzenie w całości zostanie przeniesione do świata wirtualnego, a partnerem transmisji zostało RTV EURO AGD.
O autorze
1 min czytania 2021-02-16

Fani e-sportu co roku niecierpliwie czekają na Intel Extreme Masters, który od 2013 r. odbywał się w katowickim Spodku. Ze względu na obecną sytuację, organizatorzy zdecydowali, że IEM Katowice 2021 będzie miał wyłącznie formułę online.

– Intel Extreme Masters to święto e-sportu, na którym pojawiamy się cyklicznie. W 2019 r. na miejscu w Spodku uruchomiliśmy sklep ze specjalną ofertą dla gamerów. Tegoroczne wydarzenie będzie w całości wirtualne, więc jesteśmy partnerem transmisji z rozgrywek. A dodatkowo na czas trwania turnieju przygotowaliśmy promocje dla graczy, dostępne w naszym sklepie internetowym i w placówkach stacjonarnych. W atrakcyjnych cenach będziemy oferować akcesoria, także z limitowanych edycji, oraz komputery gamingowe – powiedział Kamil Szczęsny, kierownik Działu Handlowego, RTV EURO AGD.

RTV EURO AGD od wielu lat rozwija szerokie i różnorodne portfolio produktów dla graczy. Dotyczy to nie tylko sprzętu elektronicznego, w tym m.in. laptopów i komputerów stacjonarnych, dedykowanych urządzeń peryferyjnych (np. myszek, klawiatur, słuchawek), ale również foteli czy biurek gamingowych.

– Gaming staje się coraz popularniejszy w naszym kraju. Według przeprowadzonego przez nas badania, blisko 60% osób deklaruje, że gra regularnie lub okazjonalnie. A jedynie 14% respondentów nie ma żadnego kontaktu z gamingiem. W ostatnim roku cyfrowa rozrywka była jedną z nielicznych dostępnych bez ograniczeń, więc zainteresowanie nią jeszcze wzrosło. Śledzimy na bieżąco nowości produktowe pojawiające się na tym rynku, rozwijamy dostępną u nas ofertę, także o ekskluzywne, limitowane serie, aby gracze mogli w naszym sklepie znaleźć najciekawsze rozwiązania, które pozwolą im na rozwijanie swojej pasji – dodaje Kamil Szczęsny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj