Myślimy zmianą – Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Myślimy zmianą – Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas

Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.

Stworzona przez zespół Opus B komunikacja pod hasłem „Myślimy zmianą” adresowana jest do przedsiębiorców z segmentu małych i średnich firm oraz dużych korporacji. Autorzy kampanii postawili na zdobycie uwagi odbiorców poprzez pokazanie produktów i usług banku jako odpowiedzi na niezwykle istotną potrzebę w dzisiejszej mocno zmiennej rzeczywistości: myślenia i działania kilka kroków do przodu – zwłaszcza w biznesie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dzielimy się przyświecającą Bankowi BNP Paribas filozofią, deklarując przywiązanie do nieortodoksyjnego myślenia poprzez pryzmat zmian – w sytuacji rynkowej czy zarządzania przedsiębiorstwem – i dopiero w tym kontekście umieszczamy konkretne rozwiązania. W ten sposób nawiązujemy z odbiorcami dialog. Także nasze wezwanie do działania ma nieoczywisty charakter – jest bowiem wezwaniem do… myślenia. Myślenia zmianą – tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij