TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OPPO i 24/7Communication poszerzają zespoły projektowe – dołączają Robert Sierpiński i Damian Grabiński

OPPO i firma 24/7Communication obsługująca tego globalnego producenta inteligentnych urządzeń, poszerzają swoje zespoły. Do działu PR OPPO dołącza Robert Sierpiński, natomiast szeregi teamu technologicznego agencji zasili Damian Grabiński.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Robert Sierpiński dołącza do OPPO na stanowisko specjalisty ds. PR. Pod okiem Piotra Żaczko – PR Managera OPPO, będzie pomagał w budowaniu strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszej realizacji, media i influencer relations oraz w koordynacji pracy z agencją 24/7Communication.

Robert Sierpiński związany jest z branżą PR od ponad 8 lat. Pracował w agencjach Hill+Knowlton i Havas PR, gdzie realizował projekty m.in. dla: Samsunga, Microsoftu, Nokii, Spotify i Orange Polska. Jako koordynator ds. PR był współodpowiedzialny za komunikację w HBO Polska. Przez ponad dwa lata, pracował w RTB House, polskim startupie specjalizującym się w reklamie online. Ostatni rok był związany ze studiem komunikacji Hear You.

Swój zespół wzmacnia też agencja public relations 24/7Communication. Damian Grabiński objął stanowisko account managera i został liderem zespołu OPPO. Będzie odpowiedzialny za ścisłą współpracę z klientem, prowadzenie biura prasowego marki oraz za kreację i koordynację strategii PR i wsparcie projektów marketingowych. Dodatkowo będzie konsultować inne projekty z działu technologicznego agencji.

Damian Grabiński ma ponad 14 lat doświadczenia w branży Public Relations. Przed 24/7Communication swoje doświadczenie zdobywał w agencji First Public Relations, gdzie pracował m.in. dla klientów z branży technologicznej, transportowej i energetycznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz zarządzaniu kryzysowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj