Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OPPO i 24/7Communication poszerzają zespoły projektowe – dołączają Robert Sierpiński i Damian Grabiński

OPPO i firma 24/7Communication obsługująca tego globalnego producenta inteligentnych urządzeń, poszerzają swoje zespoły. Do działu PR OPPO dołącza Robert Sierpiński, natomiast szeregi teamu technologicznego agencji zasili Damian Grabiński.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Robert Sierpiński dołącza do OPPO na stanowisko specjalisty ds. PR. Pod okiem Piotra Żaczko – PR Managera OPPO, będzie pomagał w budowaniu strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszej realizacji, media i influencer relations oraz w koordynacji pracy z agencją 24/7Communication.

Robert Sierpiński związany jest z branżą PR od ponad 8 lat. Pracował w agencjach Hill+Knowlton i Havas PR, gdzie realizował projekty m.in. dla: Samsunga, Microsoftu, Nokii, Spotify i Orange Polska. Jako koordynator ds. PR był współodpowiedzialny za komunikację w HBO Polska. Przez ponad dwa lata, pracował w RTB House, polskim startupie specjalizującym się w reklamie online. Ostatni rok był związany ze studiem komunikacji Hear You.

Swój zespół wzmacnia też agencja public relations 24/7Communication. Damian Grabiński objął stanowisko account managera i został liderem zespołu OPPO. Będzie odpowiedzialny za ścisłą współpracę z klientem, prowadzenie biura prasowego marki oraz za kreację i koordynację strategii PR i wsparcie projektów marketingowych. Dodatkowo będzie konsultować inne projekty z działu technologicznego agencji.

Damian Grabiński ma ponad 14 lat doświadczenia w branży Public Relations. Przed 24/7Communication swoje doświadczenie zdobywał w agencji First Public Relations, gdzie pracował m.in. dla klientów z branży technologicznej, transportowej i energetycznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz zarządzaniu kryzysowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj