Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gala Bestsellery Empiku 2020 z zasięgiem 5 mln widzów

Bestsellery Empiku co roku plasują się w czołówce najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Polsce. Tegoroczna gala dotarła do 5 mln widzów przed ekranami telewizorów, komputerów i urządzeń mobilnych, a liczba osób w zasięgu transmisji online wzrosła o 58 % w stosunku do ubiegłego roku.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

Tegoroczną galę rozdania nagród w największym plebiscycie kulturalnym w Polsce ponownie można było śledzić na żywo w dwóch kanałach – na antenie TVN oraz w streamingu w mediach społecznościowych. Wydarzenie w TV zgromadziło ponad 3,8 mln widzów*, a w mediach społecznościowych – aż 1,16 mln. Tym samym transmisja online, wzbogacona o zakulisową relację z gali oraz dodatkowe, niedostępne w telewizji występy muzyczne, dotarła do widowni o 58% większej niż w ubiegłym roku. Blisko 10% odbiorców streamingu oglądało galę od początku do ostatnich minut. Widzowie chętnie komentowali i udostępniali wydarzenie. Łączna liczba wszystkich reakcji wyniosła aż 14000 – to czterokrotnie więcej niż rok wcześniej.

Internauci wciąż chętnie wracają do unikalnych występów muzycznych z gali. Nagrania dostępne w formie teledysków na kanale Empiku na YouTube zanotowały już blisko 1 mln odtworzeń i ich liczba stale wzrasta. Tym samym przebiły popularnością zapisy ubiegłorocznych kolaboracji scenicznych, które obejrzało ponad 0,5 mln internautów. Do najpopularniejszych nagrań tego roku należy hit sanah i Vito Bambino „Ale jazz”, dalej plasuje się wspólny utwór Kwiatu Jabłoni, IGO i Vito Bambino „Wzięli zamknęli mi klub” oraz „Królowa Dram” w wykonaniu sanah i IGO. Podczas gali wystąpili także: Katarzyna Nosowska, Daria Zawiałow, PRO8L3M, Tomasz Organek, OKI, Margaret i Martyna Jakubowicz.

Dynamiczne widowisko, pełne oryginalnych aranżacji muzycznych, stanowiło klimatyczną oprawę do uhonorowania twórców, których książki, muzyka i filmy cieszyły się największą popularnością w skali całego roku kalendarzowego. W 2020 roku klienci Empiku najchętniej kupowali dzieła: sanah, PRO8L3M-u, Quebonafide, Katarzyny Nosowskiej, Abby Jimenez, Zygmunta Miłoszewskiego, Jeffa Kinneya, Filipa Kasperaszka i Anny Kazejak, Jana Komasy oraz Jennifer Lee i Chrisa Bucka. Po raz drugi wręczono także Odkrycia Empiku. To nagrody przyznawane młodym, zdolnym twórcom o nieszablonowych wizjach i dużej wrażliwości, którzy w minionym roku wnieśli do polskiej kultury nową jakość i zaproponowali odbiorcom wyjątkowe wrażenia artystyczne. Eksperckie jury przyznało statuetki Igorowi Jarkowi (Literatura), OKIemu (Muzyka) oraz Magnusowi von Hornowi (Film). Wydarzeniem Roku 2020 ogłoszona została akcja #Hot16Challenge2 zainaugurowana przez Solara.

*zasięg RCH wg panelu Nielsena w grupie All 4+

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing