Konkursowi towarzyszy promocja w Internecie. Za doradztwo strategiczne, zakup i planowanie mediów oraz przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Osią działań kampanii „Wyraź to z Heinz!” promującej flagowy produkt marki jest prowadzony na Facebooku konkurs konsumencki. Za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji internauci mają możliwość stworzenia unikalnej etykiety kultowego produktu. Inspiracją są publikowane co tydzień w ramach aplikacji motywy przewodnie, bezpośrednio nawiązujące do wizerunku Heinz – światowego lidera rynku ketchupów. Projekty etykiet udostępnione przez użytkowników w galerii poddane zostaną ocenie internautów. W każdym z czterech etapów spośród 100 osób, których prace zdobędą najwięcej głosów, 25 wybranych autorów otrzyma oryginalny ketchup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania wspierające akcję konkursową prowadzone są w Internecie, m.in. w ramach Facebook Ads oraz w formie wizerunkowych formatów displayowych emitowanych w serwisach lifestylowych.
Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, Director, Client Leadership, Mindshare Polska. Strategię działań i komunikacji w mediach społecznościowych, produkcję kreacji oraz aplikacji konkursowej zrealizował team Invention kierowany przez Bartosza Sikorę, Director, Mindshare Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing