Stwórz etykietę i "Wyraź to z Heinz!"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stwórz etykietę i

27 marca wystartowała kampania reklamowa HJ Heinz, producenta kultowej marki ketchupów. Za pośrednictwem Facebooka konsumenci zaprojektują własne propozycje etykiet produktu.

Konkursowi towarzyszy promocja w Internecie. Za doradztwo strategiczne, zakup i planowanie mediów oraz przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Osią działań kampanii „Wyraź to z Heinz!” promującej flagowy produkt marki jest prowadzony na Facebooku konkurs konsumencki. Za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji internauci mają możliwość stworzenia unikalnej etykiety kultowego produktu. Inspiracją są publikowane co tydzień w ramach aplikacji motywy przewodnie, bezpośrednio nawiązujące do wizerunku Heinz – światowego lidera rynku ketchupów. Projekty etykiet udostępnione przez użytkowników w galerii poddane zostaną ocenie internautów. W każdym z czterech etapów spośród 100 osób, których prace zdobędą najwięcej głosów, 25 wybranych autorów otrzyma oryginalny ketchup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą.

Działania wspierające akcję konkursową prowadzone są w Internecie, m.in. w ramach Facebook Ads oraz w formie wizerunkowych formatów displayowych emitowanych w serwisach lifestylowych.

Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, Director, Client Leadership, Mindshare Polska. Strategię działań i komunikacji w mediach społecznościowych, produkcję kreacji oraz aplikacji konkursowej zrealizował team Invention kierowany przez Bartosza Sikorę, Director, Mindshare Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij