Stwórz etykietę i "Wyraź to z Heinz!"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stwórz etykietę i

27 marca wystartowała kampania reklamowa HJ Heinz, producenta kultowej marki ketchupów. Za pośrednictwem Facebooka konsumenci zaprojektują własne propozycje etykiet produktu.

Konkursowi towarzyszy promocja w Internecie. Za doradztwo strategiczne, zakup i planowanie mediów oraz przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Osią działań kampanii „Wyraź to z Heinz!” promującej flagowy produkt marki jest prowadzony na Facebooku konkurs konsumencki. Za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji internauci mają możliwość stworzenia unikalnej etykiety kultowego produktu. Inspiracją są publikowane co tydzień w ramach aplikacji motywy przewodnie, bezpośrednio nawiązujące do wizerunku Heinz – światowego lidera rynku ketchupów. Projekty etykiet udostępnione przez użytkowników w galerii poddane zostaną ocenie internautów. W każdym z czterech etapów spośród 100 osób, których prace zdobędą najwięcej głosów, 25 wybranych autorów otrzyma oryginalny ketchup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą.

Działania wspierające akcję konkursową prowadzone są w Internecie, m.in. w ramach Facebook Ads oraz w formie wizerunkowych formatów displayowych emitowanych w serwisach lifestylowych.

Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, Director, Client Leadership, Mindshare Polska. Strategię działań i komunikacji w mediach społecznościowych, produkcję kreacji oraz aplikacji konkursowej zrealizował team Invention kierowany przez Bartosza Sikorę, Director, Mindshare Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij