TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Stwórz etykietę i „Wyraź to z Heinz!”

27 marca wystartowała kampania reklamowa HJ Heinz, producenta kultowej marki ketchupów. Za pośrednictwem Facebooka konsumenci zaprojektują własne propozycje etykiet produktu.
O autorze
1 min czytania 2014-04-01

Konkursowi towarzyszy promocja w Internecie. Za doradztwo strategiczne, zakup i planowanie mediów oraz przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Osią działań kampanii „Wyraź to z Heinz!” promującej flagowy produkt marki jest prowadzony na Facebooku konkurs konsumencki. Za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji internauci mają możliwość stworzenia unikalnej etykiety kultowego produktu. Inspiracją są publikowane co tydzień w ramach aplikacji motywy przewodnie, bezpośrednio nawiązujące do wizerunku Heinz – światowego lidera rynku ketchupów. Projekty etykiet udostępnione przez użytkowników w galerii poddane zostaną ocenie internautów. W każdym z czterech etapów spośród 100 osób, których prace zdobędą najwięcej głosów, 25 wybranych autorów otrzyma oryginalny ketchup Heinz ze spersonalizowaną, stworzoną przez siebie etykietą.

Działania wspierające akcję konkursową prowadzone są w Internecie, m.in. w ramach Facebook Ads oraz w formie wizerunkowych formatów displayowych emitowanych w serwisach lifestylowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, Director, Client Leadership, Mindshare Polska. Strategię działań i komunikacji w mediach społecznościowych, produkcję kreacji oraz aplikacji konkursowej zrealizował team Invention kierowany przez Bartosza Sikorę, Director, Mindshare Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing