Umowa dotyczy obsługi takich marek jak Plus, Mobilny internet LTE czy Muzodajnia. W ramach współpracy faceADDICTED będzie realizowała różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i innych serwisach społecznościowych, takich jak Twitter, Google+, YouTube i NK.pl.
– Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań, jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom – mówi Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel Sp. z o. o.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024