Promocja sieci Plus w social mediach przez faceADDICTED

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Promocja sieci Plus w social mediach przez faceADDICTED

Agencja faceADDICTED zwyciężyła w przetargu na obsługę marek sieci Plus w mediach społecznościowych.

Umowa dotyczy obsługi takich marek jak Plus, Mobilny internet LTE czy Muzodajnia. W ramach współpracy faceADDICTED będzie realizowała różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i innych serwisach społecznościowych, takich jak Twitter, Google+, YouTube i NK.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań, jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom – mówi Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel Sp. z o. o.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij