Nowa kampania Femi Stories na sezon wiosna/lato 2021

O autorze
1 min czytania 2021-02-24

Poznajemy siebie na nowo. Uczymy się doceniać to co mamy – każdą chwilę, każdy zachód słońca, szum oceanu i ludzi, którzy idą z nami przez życie. Korzystamy ze wszystkiego, co daje nam los i celebrujemy wdzięczność. Kolekcja Femi Stories na sezon Wiosna/Lato 2021 to cztery kolekcje kapsułowe zainspirowane wydarzeniami i #FemiGirls.

– Kampania na sezon Wiosna/Lato ’21 powstała w przepięknej Andaluzji – miejscu, w którym zakochaliśmy się od pierwszego wejrzenia i które sprawiło, że zatrzymaliśmy się na moment i zdaliśmy sobie sprawę z tego, jakimi jesteśmy szczęściarzami. Dzięki temu powstały zdjęcia autorstwa Doroty Szulc, które odzwierciedlają to, co dla nas najważniejsze: przyjaźń, radość, miłość do surfingu, oceanu, palm i zachodów słońca – mówią przedstawiciele marki Femi Stories.

Femi Stories na sezon Wiosna/Lato 2021 to cztery kolekcje kapsułowe zaprojektowane z myślą o wszystkich naszych #FemiGirls, ich aktywnym stylu życia i energii. Stworzone dla dziewczyn, które zaczynają swój dzień od jogi, a kończą go surfując przy zachodzie słońca z grupą najbliższych przyjaciół; doceniają małe rzeczy i celebrują je każdego dnia. Ta kolekcja powstała dla wszystkich dziewczyn, które noszą w swoim sercu słońce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kolekcji na sezon Wiosna/Lato 2020 pojawiły się nowe kroje sukienek midi i maxi, bluz oraz spódnic. Kategoria swimwear poszerzona została o takie modele jak pareo, lycry do surfingu i poncho. W kolekcji na nowy sezon znajdziemy również mini kapsułę z modelami wykonanymi w 100% z bawełny bio posiadającej certyfikat GOTS na przędzę i farbowanie. Ponad 60% produkcji, którą stanowią bluzy, t-shirty i sukienki posiadają certyfikaty OEKO TEX na dzianiny z jakich zostały uszyte. W kolekcji nie zabrakło również modeli wyprodukowanych z przyjaznego środowisku lyocell’u (zwanego tenclem), ulegającego biodegradacji w warunkach kompostowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przewodnie kolory kolekcji to nasycony żółty, charakterystyczny dla marki pudrowy róż, delikatne odcienie pistacji, energetyczna magenta, morski niebieski, złamana biel i ponadczasowa czerń (kapsuła Sea of Love).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się