Kendall+Kylie to marka założona przez słynne siostry Jenner, które na Instagramie obserwuje więcej fanów, niż NASA, FC Barcelonę i Real Madryt razem wzięte. Najgorętszą kolekcją Kendall+Kylie jest White Label, czyli ekstrawaganckie plecaki, torebki i kosmetyczki. Do tej pory polskie fashionistki mogły oglądać ją tylko w internecie, ale już 1 marca White Label będzie miała polską premierę. Gdzie? W sklepach sieci Biedronka.
Siostry Kendall i Kylie Jenner świat poznał najpierw dzięki serialowi „Z kamerą u Kardashianów”, a już w 2012 dziewczyny podbiły rynek mody za sprawą założonej wspólnie marki. Od tamtego czasu KENDALL+KYLIE zyskiwał tylko na popularności. Pewnie nie bez znaczenia było to, że instagramowe konta właścicielek firmy obserwuje łącznie ok. 370 milionów osób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Teraz ich marka po raz pierwszy zawita do sieci Biedronka. Od 1 marca przy okazji codziennych zakupów w sklepach Biedronka będzie można zaopatrzyć się w wyjątkowe akcesoria sygnowane ich nazwiskiem.
– W Biedronce zawsze pilnie śledzimy światowe trendy w modzie i rozwijamy naszą ofertę o marki, które są głośne i atrakcyjne. Kolekcja akcesoriów od Kendall i Kylie Jenner to świetna okazja, aby kupić wyjątkowe produkty w atrakcyjnej cenie. Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet, więc to także dobry czas, aby przygotować prezent dla bliskich nam kobiet lub po prostu dla siebie samych – mówi Paulina Zając, kupiec odpowiedzialna za ofertę Kylie and Kendall w sieci Biedronka
Premierowa linia White Label składa się z plecaków, torebek oraz kosmetyczek. Torby z kolekcji sygnowanej przez siostry Jenner występują w kilku rozmiarach. To zarówno praktyczne i pojemne shopperki (139 zł), torebki damskie pudełkowe i prostokątne (79,90 zł), czy zestaw kosmetyczek, plecak lub mała torebka z zewnętrznymi kieszeniami (89,90 zł).Akcesoria występują w awangardowej, ciekawej kolorystyce. Przeważa tu czerń i srebro. Wszystkie produkty są ozdobione wyraźnym logotypem marki Kendall+Kylie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing