Adam Dyszkiewicz posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży IT, gdzie zajmował stanowiska w obszarze sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu i Services. Adam przeszedł do zespołu Lenovo z Fujitsu, gdzie w ostatnim czasie był odpowiedzialny za dystrybucję i rozwój sprzedaży rozwiązań Data Center oraz edukację rynku.
Swoje doświadczenie wykorzysta do rozwoju sprzedaży oferty biznesowej Lenovo, a także poszerzania wiedzy klientów i partnerów firmy na temat portfolio produktów, dostępnych usług oraz rozwiązań Lenovo. Ponadto będzie też wspierał bezpośrednio sprzedaż, aby zmaksymalizować wyniki marki Lenovo w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Adam Dyszkiewicz posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka oraz ukończył wyższe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.