Adam Dyszkiewicz nowym business development managerem & solution evangelist w Lenovo Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adam Dyszkiewicz nowym business development managerem & solution evangelist w Lenovo Polska

Do polskiego oddziału Lenovo dołączył Adam Dyszkiewicz. Objął stanowisko business development managera & solution evangelist. Adam będzie się skupiał m.in. na rozwoju sprzedaży portfolio urządzeń dedykowanych do biznesu marki Lenovo.

Adam Dyszkiewicz posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży IT, gdzie zajmował stanowiska w obszarze sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu i Services. Adam przeszedł do zespołu Lenovo z Fujitsu, gdzie w ostatnim czasie był odpowiedzialny za dystrybucję i rozwój sprzedaży rozwiązań Data Center oraz edukację rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swoje doświadczenie wykorzysta do rozwoju sprzedaży oferty biznesowej Lenovo, a także poszerzania wiedzy klientów i partnerów firmy na temat portfolio produktów, dostępnych usług oraz rozwiązań Lenovo. Ponadto będzie też wspierał bezpośrednio sprzedaż, aby zmaksymalizować wyniki marki Lenovo w Polsce.

Adam Dyszkiewicz posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka oraz ukończył wyższe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij