Monika Thorne została nową dyrektor marketingu Torf Corporation, właściciela marki tołpa

W lutym br. Monika Thorne objęła stanowisko dyrektor marketingu w Torf Corporation. Będzie odpowiadać za rozwój marki tołpa oraz strategię ekspansji rynkowej.
O autorze
1 min czytania 2021-03-03

Monika Thorne jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, University of St. Gallen (Szwajcaria) oraz prestiżowej The Wharton School (US). Posiada wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej. Zawodowo związana była z firmą Procter & Gamble, gdzie zarządzała portfolio produktów do pielęgnacji włosów w Wielkiej Brytanii, współtworzyła Dział Kosmetyków Aptecznych w strukturach globalnych P&G oraz zarządzała nowymi wdrożeniami marki Olay w Europie. Jako dyrektor marketingu największego retailera apteczno-drogeryjnego w Szwajcarii, firmy Galenica, odpowiedzialna była za stworzenie nowego działu marek własnych. Przez ostatnie 1.5 roku jako globalny dyrektor marketingu pracowała dla marki Dictador – rumu z sektora ultra-premium.

Wzmocnienie Zarządu Spółki menedżerką z wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniem w sektorze dóbr konsumpcyjnych oraz retailu to efekt przyjętego przez spółkę planu ekspansji rynkowej. Zmiany związane są z dynamicznym rozwojem i dalszymi planami budowania wartości spółki.