Kampania promocyjna serków homogenizowanych OSM Piątnica

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania promocyjna serków homogenizowanych OSM Piątnica

OSM Piątnica prowadzi intensywną kampanię serków homogenizowanych. Marka niezmiennie promuje serki homogenizowane hasłem: „najlepsze coś by się zjadło”, a bohaterem najnowszej kampanii jest serek homogenizowany stracciatella – z chrupiącymi cząstkami prawdziwej czekolady.

W spotach reklamowych obecnej kampanii po raz kolejny występuje znana już konsumentom Babcia Eugenia, a koncepcja kreatywna opiera się na podkreśleniu wyjątkowego smaku serków – najlepszej przekąski w ciągu dnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Takie słodkie coś na ząb – z Piątnicy, no bo skąd!

Serki homogenizowane z Piątnicy to prawdziwa klasyka wśród serków. Najwyższa jakość mleka od regionalnych dostawców, prosty skład i starannie dobrane dodatki gwarantują ich wyjątkowy smak. 

Serki homogenizowane Piątnica nie zawierają sztucznych dodatków ani aromatów. Sprawdzają się zarówno, jako składnik pożywnego śniadania, jak i wartościowa przekąska do spożycia o każdej porze dnia, kiedy pojawi się myśl „coś by się zjadło”. Serki homogenizowane OSM Piątnica dostępne są w 4 wariantach smakowych. Serek o smaku truskawkowym to smakowite połączenie delikatnego serka z soczystymi truskawkami. Serek stracciatella to wyjątkowy produkt na rynku – łączy kremową konsystencję z chrupiącymi cząstkami prawdziwej czekolady, zapewniając wyjątkowe doznania smakowe. Serki homogenizowane waniliowy i naturalny stanowią doskonały pomysł na pożywną przekąskę dla wielbicieli klasycznych smaków.

Kampania promocyjna serków homogenizowanych

W czasie 5-tygodniowej kampanii, trwającej do 4 kwietnia, serki homogenizowane OSM Piątnica będą wspierane spotami reklamowymi w telewizji, w digitalu oraz w mediach społecznościowych:

Za kreację spotów TV odpowiada Agencja Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij