Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Clear Channel Poland z widowiskową kampanią DIGITAL KREATYWNIE

Clear Channel Poland wystartował z efektowną kampanią na swoich spektakularnych nośnikach digitalowych. Kampania DIGITAL KREATYWNIE, prezentująca widowiskowe możliwości techniczne cyfrowego obrazu, pojawiła się na ogromnych, zewnętrznych ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2021-03-05

Clear Channel konsekwentnie stawia na rozwój sieci nośników DOOH (digital out-of-home). W swoim portfolio firma posiada cyfrowe ekrany dostępne m.in. w kilkunastu galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a od maja także w Łodzi.

Pod koniec lutego na największych nośnikach w Warszawie, czyli ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia, będących wizytówką firmy, pojawiła się widowiskowa kampania DIGITAL KREATYWNIE. Spoty, wyprodukowane oddzielnie dla każdego z centrum, przedstawiają olbrzymią falę wirujących kostek efektownie wkomponowaną w tło fasady obiektów. Za pomysł i realizuję wideo odpowiadała agencja kreatywna Sadaj Studio Warszawa.

Kampania prezentuje niezwykłe możliwości techniczne oraz najwyższą jakość obrazu cyfrowych ekranów. Pokazuje również, że reklama DOOH daje praktycznie nieograniczone możliwości kreacji, których ograniczeniem może być jedynie nasza wyobraźnia. Nowoczesna powierzchnia reklamowa daje także gwarancję unikalnej ekspozycji prezentowanych materiałów i zapewnia maksymalną widoczność, tym samym budując zasięgi marki.

– Decydując się na kampanię DIGITAL KREATYWNIE chcieliśmy pokazać, że reklama na digitalach jest wyjątkowa. Możemy tworzyć angażujące treści, ale także nieszablonowe kreacje, które budzą zainteresowanie odbiorców, są zauważalne i zapadają w pamięć, a tym samym wzmacniają wizerunek reklamowanych marek. Ruch w galeriach, poza okresami ścisłego lockdownu, utrzymuje się na stabilnym poziomie, nie ma dużych wahań w odwiedzalności. Dlatego reklama w centrach handlowych gwarantuje naszym klientom efektywność kampanii. Tym bardziej że to właśnie w miejscu sprzedaży, czyli w galeriach, podejmowanych jest 70 proc. decyzji zakupowych – mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj