Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agencja Dziadek do orzechów dla marki Lajkonik

Firma Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lajkonik w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym, którego celem było rozwinięcie nowej platformy komunikacyjnej marki, wybrano agencję Dziadek do orzechów.
O autorze
0 min czytania 2021-03-05

Współpraca pomiędzy agencją i marką Lajkonik obejmie m. in. planowanie, produkcję, koordynację dla całości działań komunikacyjnych marki Lajkonik w 2021 roku.

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii wizerunkowych, aktywacji konsumenckich, stałej komunikacji na profilach marki Lajkonik w mediach społecznościowych, a także komunikację wewnętrzną.