O marketingu sportowym i kobietach w branży rozrywkowej. Shark Agency rusza z serią podcastów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
O marketingu sportowym i kobietach w branży rozrywkowej. Shark Agency rusza z serią podcastów

8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.

Dama Karo opowiada o roli kobiet w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Dowiemy się jaką drogę musiały przebyć i z jakimi trudnościami mierzyły się zanim ich głos stał się słyszalny. Formaty powstają pod egidą portalu Interplay – największego polskiego serwisu poświęconego branży rozrywkowej. Gospodarzem jest Maciej Akimow – redaktor naczelny serwisu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zauważyliśmy na rynku jeden krzywdzący stereotyp, który podkreślał, że branża rozrywkowa to domena mężczyzn. Chcemy zaprzeczyć tej teorii i pokazać oraz docenić również pracę kobiet, które w wielu projektach zajmują kluczowe stanowiska. Pierwszym krokiem, który wykonaliśmy niedawno, było wyłonienie Najbardziej Zaangażowanej Kobiety Roku w ramach nagród Polish Gaming Aces. Teraz startujemy z podcastem Dama Karo, do którego będziemy zapraszać kobiety, by podzieliły się swoją historią – komentuje autor podcastu.

Tydzień później wystartuje podcast Sport, ludzie, pieniądze, który poruszał będzie tematy na styku sportu, marketingu i biznesu. Podcast będzie powstawał pod brandem portalu Sport Marketing, najbardziej opiniotwórczego serwisu opisującego branżę marketingu sportowego.

Podcast Dama Karo ukazywał się będzie co trzy tygodnie, a Sport, ludzie, pieniądze co dwa tygodnie. Będzie można ich słuchać na najpopularniejszych serwisach streamingowych – m.in. Spotify i SoundCloud. Wydawcą obu podcastów jest Shark Agency.

Shark Agency to agencja marketingu sportowego powstała w 2018 roku. Jest wydawcą serwisów piłkarskich i biznesowych. Współpracuje z takimi markami jak Totalizator Sportowy, KFC, Cenega, Wargaming, a także największymi polskimi legalnymi bukmacherami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij