Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Coca-Cola nowym klientem 24/7Communication

Coca-Cola w Polsce rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
O autorze
0 min czytania 2021-03-05

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie firm Systemu Coca-Cola w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, kryzysowej oraz działań na LinkedIn. Do zadań 24/7Communication należeć będzie również prowadzenie biura prasowego.

Zespołem obsługującym klienta z ramienia 24/7Communication zarządza Katarzyna Jędrek-Giza, Group Account Manager. Agencja została wybrana w ramach przetargu.