Coca-Cola nowym klientem 24/7Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coca-Cola nowym klientem 24/7Communication

Coca-Cola w Polsce rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie firm Systemu Coca-Cola w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, kryzysowej oraz działań na LinkedIn. Do zadań 24/7Communication należeć będzie również prowadzenie biura prasowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zespołem obsługującym klienta z ramienia 24/7Communication zarządza Katarzyna Jędrek-Giza, Group Account Manager. Agencja została wybrana w ramach przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij