Nie dziwi nas... nowy format Orange Flex autorstwa Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nie dziwi nas... nowy format Orange Flex autorstwa Leo Burnett Warszawa

Wystartowała kampania Orange Flex pod hasłem „Nas to nie dziwi”. Nowy format dla sieci w aplikacji został stworzony przez agencję Leo Burnett Warszawa.

Dzisiejszy świat wygląda niesamowicie. Za zakupy można płacić zegarkiem, na ulicy spotkać dziewczynę przebraną za jednorożca, a kot influencer ma więcej followersów niż większość z nas. To wszystko może być zachwycające, szokujące, zadziwiające. Może się nam podobać lub trochę mniej, ale „nas to nie dziwi”, bo tak właśnie wygląda #GeneracjaFlex, która ma wszystko w aplikacji. Dzieli się mnóstwem zdjęć, zamawia jedzenie i przejazdy przez aplikacje. W aplikacjach szuka miłości. Można powiedzieć, że w dzisiejszych czasach mamy aplikacje do wszystkiego. Dlaczego w takim razie nie mieć sieci komórkowej w aplikacji? Dzięki tej obserwacji powstała socialowa i digitalowa kampania, w której zobaczymy wideo portretujące generację flex.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Koncepty są szalone, urocze, kręcone w pionie i w poziomie, a przede wszystkim są bardzo autentyczne – mówi Małgosia Bęczkowska, account director.

– To nie jest wymyślony reklamowy świat. To odbicie tego, co oglądamy codziennie na TikToku lub Insta Stories i od czego tak bardzo nie możemy się oderwać ‒ zauważa Tomasz Kartasiński, który wraz z Jędrzejem Piotrowskim tworzy team kreatywny odpowiedzialny za pomysł kampanii.

– Niektórych może dziwić, że do współpracy przy kampanii zaprosiliśmy kota influencera, ale nas nie dziwi to ani trochę – tak wygląda teraz świat ‒ mówi Patryk Michoń, creative group head.

Podczas kampanii agencja Lep Burnett współpracowała z influencerami, np. Ewą Zawadą (TikTok), która wymyśliła choreografię wykorzystaną w filmie, Dominikiem Rupińskim (TikTok), który bawi się szalonymi filtrami, Jackiem Rydlewskim (Instagram), który udowadnia, że silny i wytatuowany mężczyzna jest kochającym i troskliwym ojcem, Kotem Zuzi Ryszardem (Instagram), który pokazuje, że nie tylko ludzie mają parcie na szkło. A Piotrek Kędzierski, którego już prawie nic nie dziwi, szuka szaleństwa w internecie. #NasToNieDziwi.

Na potrzeby kampanii Orange Flex agencja Leo Burnett przygotowała jeden spot 30" (ze skrótem do 15") oraz 6 x 10" z komunikacją skierowaną do wybranych grup docelowych. Kampania oprócz odsłon wideo w internecie, social mediach i bannerów jest wzbogacona o wyzwania rzucane fanom przez influencerów na Instagramie oraz TikToku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij