TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Prowadzisz ekologiczny biznes? Naucz się odpowiedniej komunikacji!

Prowadzisz ekologiczny biznes? Naucz się odpowiedniej komunikacji!
Posty na Facebooku o nowych opakowaniach i podkreślanie naturalnych składników... Czy to wystarczy, aby zbudować zaufanie u osób, które chcą zmienić nawyki konsumenckie? Naucz się budować silne i autentyczne relacje oparte o wartości, które są tak ważne we współczesnym świecie.
O autorze
2 min czytania 2021-03-08

Marketing proekologiczny to oczywiście odpowiednio zakrojone działania, które mają realny wpływ na nasze środowisko. Jednak warto wiedzieć, że nie tylko to jest istotne – bardzo ważnym elementem budującym tożsamość odpowiedzialnej społecznie marki jest komunikacja. W informacjach prasowych, na kanałach społecznościowych, a także w kampaniach powinniśmy na bieżąco informować klientów o bieżących działaniach i budować z nimi relację opartą o nowe wartości – te związane z aktualnymi problemami środowiska naturalnego. Jeśli marka nie zrobi tego w odpowiedni sposób, nie zostanie w ogóle dostrzeżona na rynku lub, co gorsza, będzie posądzona o greenwashing, czyli pozorne działania, które niewiele mają wspólnego z ekologią.

Dlatego tak ważne jest, aby nowa komunikacja była wiarygodna i budząca zaufanie. Marka powinna być transparentna – gdy klient powie „sprawdzam”, musi mu przedstawić faktyczny obraz swoich działań. Szczególnie w dobie pandemii, kiedy jeszcze bardziej zwracamy uwagę na kwestię marnotrawienia surowców, firma powinna postawić na naprawdę przemyślane działania. Wierzymy, że można wprowadzać zasadę less waste w kontekście launchu nowych produktów i w działaniach wizerunkowych (np. podczas sesji produktowej).

Jednak jak to zrobić dobrze? Wiele sposobów na proekologiczną komunikację będziecie mogli poznać podczas naszego pierwszego szkolenia z cyklu NowyMarketing [Live!] – „Ekologiczny biznes – jak go promować?”. Zaproszone przez nas specjalistki od CSR-u nie tylko wyjaśnią, czym właściwie jest dziś odpowiedzialny społecznie biznes, ale także przekażą konkretne wskazówki dotyczące promowania produktów i usług, które będziecie mogli wykorzystać w swojej firmie – zarówno w korporacji, jak i w małym, jednoosobowym biznesie. To niepowtarzalna okazja, aby poznać temat zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, gdyż wybrane przez nas prelegentki mają ogromne doświadczenie w pracy z klientem.

  1. Paulina Górska – eko aktywistka i jedna z najbardziej wpływowych eko influencerek w Polsce. Prężnie edukuje na Instagramie w profilu @eko.paulinagorska. Autorka bloga o tematyce ekologicznej www.paulinagorska.com. Wcześniej CEO jednej ze spółek grupy Wirtualna Polska. Eko ekspertka i pasjonatka CSR.
  2. Marta Karwacka – socjolożka biznesu zajmująca się wspieraniem firm w zrównoważonym rozwoju marek, wdrażaniu programów CSR i tworzeniu strategii wpływu. Jest wykładowczynią, ekspertką programu Climate Leadership, jurorką różnych konkursów poświęconych CSR. Należy do Sustainable Fashion Working Group. Prowadzi firmę SENSA i blog How to Wear Fair?
  3. Gość specjalny: Karolina Kukielska – koordynatorka Kampanii Społecznych z WWF

Co konkretnie zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

  • Dowiesz się, czym jest odpowiedzialność społeczna w biznesie,
  • Nauczysz się budować komunikację w oparciu o zasady CSR,
  • Dowiesz się jak współpracować z eko influencerami,
  • Będziesz wiedzieć, jak uniknąć greenwashingu w komunikacji,
  • Dotrzesz do nowej grupy odbiorców.

Kiedy odbędzie się nasze szkolenie? 

25 marca 2021 (9:00 – 16:45)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gdzie je organizujemy?

Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online. (komunikator Zoom).

Dla kogo jest to szkolenie?

Do wzięcia udziału zachęcamy:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Firmy, które planują budować swój wizerunek w zgodzie z zasadami CSR-u.
  • Marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak uchronić się przed greenwashingiem.
  • Korporacje, które potrzebują pomysłów na komunikację odnoszącą się do współczesnych problemów.
  • Agencje, które szukają nowych pomysłów na komunikację dla swoich klientów.
  • Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.

Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 12 osób!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?

Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected]. Koszt całodniowego szkolenia wynosi 990 zł netto – to cena przy zakupie udziału dla jednej osoby. 

W cenie szkolenia są również ćwiczenia i notatki od prelegentów, a także specjalny certyfikat wydany przez portal NowyMarketing.

Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie Szkolenie „Ekologiczny biznes – jak go promować?”

Do zobaczenia online już 25 marca!