Prowadzisz ekologiczny biznes? Naucz się odpowiedniej komunikacji!

Prowadzisz ekologiczny biznes? Naucz się odpowiedniej komunikacji!
Posty na Facebooku o nowych opakowaniach i podkreślanie naturalnych składników... Czy to wystarczy, aby zbudować zaufanie u osób, które chcą zmienić nawyki konsumenckie? Naucz się budować silne i autentyczne relacje oparte o wartości, które są tak ważne we współczesnym świecie.
O autorze
2 min czytania 2021-03-08

Marketing proekologiczny to oczywiście odpowiednio zakrojone działania, które mają realny wpływ na nasze środowisko. Jednak warto wiedzieć, że nie tylko to jest istotne – bardzo ważnym elementem budującym tożsamość odpowiedzialnej społecznie marki jest komunikacja. W informacjach prasowych, na kanałach społecznościowych, a także w kampaniach powinniśmy na bieżąco informować klientów o bieżących działaniach i budować z nimi relację opartą o nowe wartości – te związane z aktualnymi problemami środowiska naturalnego. Jeśli marka nie zrobi tego w odpowiedni sposób, nie zostanie w ogóle dostrzeżona na rynku lub, co gorsza, będzie posądzona o greenwashing, czyli pozorne działania, które niewiele mają wspólnego z ekologią.

Dlatego tak ważne jest, aby nowa komunikacja była wiarygodna i budząca zaufanie. Marka powinna być transparentna – gdy klient powie „sprawdzam”, musi mu przedstawić faktyczny obraz swoich działań. Szczególnie w dobie pandemii, kiedy jeszcze bardziej zwracamy uwagę na kwestię marnotrawienia surowców, firma powinna postawić na naprawdę przemyślane działania. Wierzymy, że można wprowadzać zasadę less waste w kontekście launchu nowych produktów i w działaniach wizerunkowych (np. podczas sesji produktowej).

Jednak jak to zrobić dobrze? Wiele sposobów na proekologiczną komunikację będziecie mogli poznać podczas naszego pierwszego szkolenia z cyklu NowyMarketing [Live!] – „Ekologiczny biznes – jak go promować?”. Zaproszone przez nas specjalistki od CSR-u nie tylko wyjaśnią, czym właściwie jest dziś odpowiedzialny społecznie biznes, ale także przekażą konkretne wskazówki dotyczące promowania produktów i usług, które będziecie mogli wykorzystać w swojej firmie – zarówno w korporacji, jak i w małym, jednoosobowym biznesie. To niepowtarzalna okazja, aby poznać temat zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, gdyż wybrane przez nas prelegentki mają ogromne doświadczenie w pracy z klientem.

  1. Paulina Górska – eko aktywistka i jedna z najbardziej wpływowych eko influencerek w Polsce. Prężnie edukuje na Instagramie w profilu @eko.paulinagorska. Autorka bloga o tematyce ekologicznej www.paulinagorska.com. Wcześniej CEO jednej ze spółek grupy Wirtualna Polska. Eko ekspertka i pasjonatka CSR.
  2. Marta Karwacka – socjolożka biznesu zajmująca się wspieraniem firm w zrównoważonym rozwoju marek, wdrażaniu programów CSR i tworzeniu strategii wpływu. Jest wykładowczynią, ekspertką programu Climate Leadership, jurorką różnych konkursów poświęconych CSR. Należy do Sustainable Fashion Working Group. Prowadzi firmę SENSA i blog How to Wear Fair?
  3. Gość specjalny: Karolina Kukielska – koordynatorka Kampanii Społecznych z WWF

Co konkretnie zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

  • Dowiesz się, czym jest odpowiedzialność społeczna w biznesie,
  • Nauczysz się budować komunikację w oparciu o zasady CSR,
  • Dowiesz się jak współpracować z eko influencerami,
  • Będziesz wiedzieć, jak uniknąć greenwashingu w komunikacji,
  • Dotrzesz do nowej grupy odbiorców.

Kiedy odbędzie się nasze szkolenie? 

25 marca 2021 (9:00 – 16:45)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gdzie je organizujemy?

Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online. (komunikator Zoom).

Dla kogo jest to szkolenie?

Do wzięcia udziału zachęcamy:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Firmy, które planują budować swój wizerunek w zgodzie z zasadami CSR-u.
  • Marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak uchronić się przed greenwashingiem.
  • Korporacje, które potrzebują pomysłów na komunikację odnoszącą się do współczesnych problemów.
  • Agencje, które szukają nowych pomysłów na komunikację dla swoich klientów.
  • Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.

Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 12 osób!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?

Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected]. Koszt całodniowego szkolenia wynosi 990 zł netto – to cena przy zakupie udziału dla jednej osoby. 

W cenie szkolenia są również ćwiczenia i notatki od prelegentów, a także specjalny certyfikat wydany przez portal NowyMarketing.

Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie Szkolenie „Ekologiczny biznes – jak go promować?”

Do zobaczenia online już 25 marca!