Zadaniem zespołu Opus B jest przygotowanie kampanii ATL, promującej całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych zgodnie z nowym brandingiem marki. Działania obejmą swoim zasięgiem rynek polski.
Jurajska S.A. to od ponad 60 lat wiodący producent wód butelkowanych i napojów w Polsce. Naturalna Woda Mineralna Jurajska to kluczowy produkt w asortymencie firmy. Woda czerpana jest spośród skał powstałych miliony lat temu ze źródła, przykrytego nieprzepuszczalną warstwą iłów, dolomitów oraz wapieni i dzięki temu jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń. Zakład produkcyjny znajduje się na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024