Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Opus B rozpoczyna współpracę z Jurajską

Agencja wygrała przetarg na kampanię promującą wodę Jurajska.
O autorze
0 min czytania 2021-03-10

Zadaniem zespołu Opus B jest przygotowanie kampanii ATL, promującej całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych zgodnie z nowym brandingiem marki. Działania obejmą swoim zasięgiem rynek polski.

Jurajska S.A. to od ponad 60 lat wiodący producent wód butelkowanych i napojów w Polsce. Naturalna Woda Mineralna Jurajska to kluczowy produkt w asortymencie firmy. Woda czerpana jest spośród skał powstałych miliony lat temu ze źródła, przykrytego nieprzepuszczalną warstwą iłów, dolomitów oraz wapieni i dzięki temu jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń. Zakład produkcyjny znajduje się na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej.