TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Magazyn CD-Action obchodzi 25. urodziny

Pierwsze wydanie CD-Action trafiło do sprzedaży 1 kwietnia 1996 roku i od tamtej pory magazyn ukazuje się nieprzerwanie, dostarczając co cztery tygodnie starannie wyselekcjonowanych informacji ze świata gier wideo. 9 marca 2021 roku pojawił się jubileuszowy numer.
O autorze
2 min czytania 2021-03-10

Pomimo standardowej ceny 12,99 zł wydanie 04/2021 liczy aż 148 stron (o 24 więcej niż zazwyczaj). Dodatkowa przestrzeń wykorzystana została na wyjątkowy, 25-stronicowy dodatek „25 lat CD-Action”. Zabiera on czytelnika w nostalgiczną podróż przez lata 1996-2020, przywołując epizody z barwnej historii czasopisma i redakcji, opisując zmiany w branży gamingowej i przypominając 100 wyjątkowych gier z tego okresu. Ponadto magazyn jest jak zawsze wypełniony recenzjami nowości, zapowiedziami nadchodzących produkcji oraz obszerną, zróżnicowaną publicystyką.

Na szczególną uwagę zasługują okładki urodzinowego wydania i związana z nimi historia. Stworzył je Szymon Waloszek – prywatnie wieloletniego czytelnik CD-Action, a zawodowo dyrektor kreatywny w jednej z największych agencji reklamowych na świecie, który ma na koncie współpracę z markami takimi jak Porsche, Coca-Cola, Maserati czy Samsung. Zamiast wziąć za swoją pracę wynagrodzenie poprosił on redakcję o wysłanie paczki z egzemplarzami CD-Action do jednego z domów dziecka we Wrocławiu oraz o sprezentowanie rocznych prenumerat magazynu trzem takim placówkom na Dolnym Śląsku.

Oprócz dodatku „25 lat CD-Action” redakcja przygotowała też dla czytelników inne niespodzianki. Do numeru dołączony jest kod promocyjny, który da się wykorzystać przy zamówieniach online w Domino’s Pizza i Pizza Dominium. Z kodu skorzystać można dwukrotnie – raz w każdej z wymienionych pizzerii. Uruchomiony został również sklep internetowy pod adresem sklep.cdaction.pl, w którym nabyć można magazyny CD-Action i PC Format, ich prenumeraty, a także gadżety związane z CD-Action. Łączą się z tym kolejne ogłoszenia urodzinowe. Od teraz wszyscy posiadacze prenumeraty fizycznej otrzymywać będą również darmowe wydania cyfrowe. W oficjalnym sklepie obniżono też na stałe cenę wydań cyfrowych (do 11,99 zł) i wprowadzono ich samodzielną prenumeratę – dla tych, którzy wolą otrzymywać swoje egzemplarze wyłącznie w tej formie.

– Za nami 25 lat, przed nami co najmniej 25 kolejnych. Wyznaczamy sobie nowe kierunki rozwoju z dużym naciskiem na digital i online. Pracujemy nad dużym serwisem internetowym, wchodzimy w formaty wideo, planujemy uruchomienie kanału na YouTubie, a już teraz zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu, gdzie wszyscy fani CD-Action i PC Formatu znajdą coś dla siebie. Po trudnym roku 2020 nabieramy wiatru w żagle i jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Ogromnie cieszę się, że zdołaliśmy uratować oba magazyny przed wycofaniem ich z rynku – mówi Lidia Ukleja, prezes spółki Gaming Tech Esports Media S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Targi dla graczy CD-Action Expo, które planowane były na ten rok właśnie w związku z dwudziestopięcioleciem magazynu, nie odbędą się ze względu na sytuację epidemiologiczną. Redakcja zapewnia jednak, że wydarzenie zostało przesunięte, a nie odwołane. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona CD-Action Expo, zorganizowana wspólnie z Fantasyexpo w 2014 roku z okazji 18. urodzin magazynu, przyciągnęła do wrocławskiej Hali Stulecia ponad 21 tysięcy odwiedzających.

Słuchaj podcastu NowyMarketing