Komunikacja w kryzysie. Praktyczne szkolenie online

Komunikacja w kryzysie. Praktyczne szkolenie online

Jak reagować, gdy grozi nam utrata reputacji? Jak skutecznie i sprawnie odpowiadać na negatywne komentarze? Jak rozmawiać z mediami w sytuacjach kryzysowych? Tego wszystkiego nauczysz się na naszym szkoleniu, które poprowadzą Magda Zwolińska i Szymon Jadczak.

Hejt na kanałach social media, afera w mediach, czy kryzys wynikający z wciąż zmieniającej się sytuacji gospodarczej - to wszystko jest w stanie zburzyć dobry wizerunek własnej firmy lub naszego klienta. Rolą dobrego PR-owca jest skuteczna odpowiedź bez względu na to, jak trudna czy też niepewna jest dana sytuacja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Według socjologów i specjalistów od PR-u, rok 2021 wcale nie będzie wcale łatwiejszy dla przedsiębiorców - sytuacja polityczna i gospodarcza w kraju zmusza wiele branż do podejmowania dynamicznych zmian, a jednocześnie narzuca im szereg ograniczeń. Dodatkowym czynnikiem zapalnym jest internet, który jeszcze bardziej niż wcześniej stał się naszym miejscem pracy. Działalność online z pewnością przyczyni się do większej liczby wpadek i zwiększy szansę na falę hejtu i kryzys wizerunkowy.

Portal NowyMarketing.pl postanowił stworzyć jedyne tego rodzaju na polskim rynku szkolenie z cyklu NowyMarketing [Live!], które pozwoli uczestnikom zdobyć niezbędną praktykę w dziedzinie komunikacji kryzysowej.

Szkolenie powstało we współpracy z najlepszymi specjalistami w dziedzinie od kryzysów wizerunkowych, którzy znają temat zarówno od stronu agencji, jak i mediów. Wspólnie z nimi stworzyliśmy szkolenie nastawione na DZIAŁANIE - dzięki temu poznasz wszystkie mechanizmy ratujące firmę w sytuacji kryzysowej, a także zdobędziesz umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce.

Prelegenci szkolenia:

Magda Zwolińska - absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży PR. Zrealizowała dotychczas blisko 500 projektów doradczych z zakresu komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i korporacyjnej dla sektorów tj. bankowość i finanse, ubezpieczenia, medycyna i farmacja, energetyka, handel, sektor wytwórczy i FMCG, nieruchomości. Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji.

Szymon Jadczak - dwukrotny laureat nagrody Grand Press. W 2009 r. reportaż “Dobre, bo szwedzkie”, przygotowany dla “Uwagi!” TVN wygrał w kategorii news. W 2020 r. zwyciężył w tej samej kategorii za ujawnienie w tvn24.pl, że przygotowania Poczty Polskiej do wyborów prezydenckich w maju 2020 kosztowały firmę ponad 68 milionów złotych, mimo że do wyborów nie doszło.

Za reportaż o kibolach Wisły Kraków przygotowany dla Superwizjera TVN otrzymał nominację do Grand Press w 2018 r. w kategorii dziennikarstwo śledcze, rok wcześniej w tej samej kategorii był nominowany za reportaż „Nowy biznes twórcy piramidy finansowej”.

Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

  • Dowiesz się, co może być źródłem kryzysu i kiedy na niego reagować,

  • Będziesz wiedzieć, jak reagować na fake newsy i dezinformację,

  • Poznasz podstawowy zestaw narzędzi niezbędnych do gaszenia kryzysów,

  • Wiedzę o narzędziach wykorzystasz w symulacji sytuacji kryzysowej,

  • Dostaniesz niezbędne wskazówki od profesjonalistów, 

  • Nauczysz się komunikacji z mediami.

Kiedy odbędzie się nasze szkolenie? 

30 marca 2021 (10:00 – 14:00)

Gdzie je organizujemy?

Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online (komunikator Zoom).

Dla kogo jest to szkolenie?

Do wzięcia udziału zachęcamy:

  • Firmy, które chcą mieć kontrolę nad swoimi komunikatami do mediów,
  • Marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak uchronić się przed kryzysem,
  • Korporacje i agencje, które potrzebują pomysłów na kryzysową komunikację w mediach społecznościowych,
  • Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.

Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 20 osób!

Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?

Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected].

Koszt uczestnictwa w szkoleniu to 590 zł netto dla 1 osoby lub 490 zł netto/os. w przypadku zapisu dla minimum dwóch uczestników z firmy/agencji/organizacji.

Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie https://www.nowymarketing-szkolenia.com/ 

Do zobaczenia online już 30 marca!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij