Majonez niezmiennie inspirujący smakiem w nowej kampanii marki Winiary

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Majonez niezmiennie inspirujący smakiem w nowej kampanii marki Winiary

Rozpoczyna się telewizyjna kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary przygotowana przez agencję Publicis Poland. Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała trzydziestosekundowy spot, który od 8 marca jest emitowany w kanałach należących do stacji TVP, Polsat, TVP. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Graffiti, a postprodukcję studiu Orka. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM Thrive.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij