TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa kolekcja PUMA x KidSuper, czyli kreatywność bez granic

Sportowa marka PUMA po raz drugi łączy siły z kreatywnym kolektywem artystów KidSuper Studios. Duet z Brooklynu powraca z kolekcją inspirowaną światem piłki nożnej. Propozycje nasycone są bezgraniczną wyobraźnią oraz artystycznym i eksperymentalnym sposobem tworzenia KidSuper.
O autorze
1 min czytania 2021-03-11

Świat brooklyńskiego zespołu jest szalony i bardzo kolorowy, dlatego nawet klasyczne modele, które trafią na ich warsztat stają się nieoczywiste.

Produkty powstałe przy okazji kolejnej współpracy z PUMA można ze sobą swobodnie łączyć, mimo, że pokryte zostały szalonymi printami. Znajdziemy tu odręcznie opracowane grafiki z wizerunkiem twarzy, nadrukowane na ubrania, w tym na polarowy komplet. Mocnym elementem kolekcji jest kurtka puchowa i bluza z kapturem w całości pokryte autorskim obrazem.

Klasyczne modele butów PUMA zobaczymy w zupełnie nowych odsłonach. RS-2K Slip-on pozwolą stworzyć total look z dresowymi spodniami oraz bluzą. Mirage Mox i Trailfox Boot zostały stworzone z wielobarwnych materiałów i ozdobione charakterystycznymi elementami w postaci surowego wykończenia, haftów i fantazyjnych szwów. Model Vesuvo jest najdelikatniejszą sylwetką pod względem kolorów i nadruków – buty powstały z białej skóry, z wyszytym haftem KidSuper Studios na paskach z rzepami oraz półprzezroczystą gumową nakładką na pięcie.

Wielka miłość Dillane’a do piłki nożnej objawiła się także w samej kampanii. Zdjęcia zostały wykonane z udziałem jego ulubionej drużyny, niedawnymi mistrzami Copa Libertadores – brazylijskim klubem Palmeiras. Modelami zostali sportowcy William, Gabriel Veron, Weverton i Renan współpracujący z PUMA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja PUMA x KidSuper dostępna będzie za pośrednictwem strony PUMA.com, w sklepach PUMA oraz w wybranych sklepach partnerskich od 13 marca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing