TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małe czy duże przyda się naturze – studio Human Ark dla Ministerstwa Środowiska

„Małe czy duże przyda się naturze” - pod takim tytułem ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna Ministerstwa Środowiska na temat różnorodności biologicznej, kierowana do dzieci.
O autorze
2 min czytania 2014-04-07

Jej celem jest wykształcenie u najmłodszych świadomości, że człowiek oraz wszystkie środowiska zależą od siebie i wzajemnie się potrzebują. Koncepcję i strategię kampanii przygotowała Agencja Men At Work. Za produkcję, animację i reżyserię spotów odpowiada warszawskie studio animacji Human Ark.

W ramach kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Środowiska studio Human Ark stworzyło cztery spoty, których bohaterami są zwierzęta – dżdżownica, jeż, mrówki oraz żaba. Kampania ma trafić do dzieci w wieku od 4 do 9 lat i do ich opiekunów. Mocnym jej punktem jest strona kreacyjna. Rymowane teksty (Malina Prześluga – Delimata, Men At Work), wpadająca w ucho muzyka (Szymon Wysocki) i animowani bohaterowie, stworzeni na potrzeby kampanii przez znanego rysownika Tomka Leśniaka (Human Ark) budują urokliwy obraz całości. Dzieci uczą się poprzez zabawę i obserwację, łatwiej zapamiętują to, co przyciąga ich uwagę i wzbudza zainteresowanie, dlatego forma komunikacji przyjęta w spotach dopasowana jest do poziomu ich rozwoju i zdolności percepcji świata.

– Praca przy tym niezwykle prestiżowym projekcie była dla nas wielką przyjemnością, wszyscy wspaniali artyści z naszego studia zaangażowali się w produkcję całkowicie. Formuła pięknych stylistycznie, oryginalnych, zwariowanych scenek musicalowych sprawdziła się doskonale i wierzymy, że przełoży się na skuteczność kampanii. Cały nasz zespół do dziś nuci pod nosem piosenki z filmów – mówi Wojtek Wawszczyk, jeden z prowadzących studio Human Ark.

Każdy z czterech spotów kończy się wspólnym hasłem „Małe czy duże przyda się naturze”, nawiązującym do idei całej akcji – różnorodności biologicznej i wynikających z niej wzajemnych powiązań. Reżyserią spotów zajęli się Tomasz Leśniak i Wojtek Wawszczyk z Human Ark. Kampania jest współfinansowana z funduszy EOG pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiadała agencja Men At Work, produkcją i animacją zajęło się studio Human Ark. Spoty będą emitowane na antenie TVP1, TVP ABC, Puls, Puls 2, Disney Junior, Disney Channel, Disney XD, Nickelodeon, MiniMini+, teleToon+, Polsat, TV4, TV6, BBC Beebies, Polsat Jim Jam, Cartoon Network, Boomerang, TVS. Oprócz kampanii w telewizji zostały przygotowane: strona internetowa oraz program dla nauczyciel. Na stronie www.ekodzieciaki.pl dzieci i rodzice znajdą solidną porcję faktów dotyczących środowiska naturalnego w formie gier i zabaw Nauczyciele będą mogli wziąć udział w programie pt. „Lekcje z natury. Program dla nauczycieli”. Na stronie www.lekcjeznatury.pl dostępne są ciekawe, dostosowane do nowej podstawy programowej zadania dla przedszkoli oraz klas I-III szkoły podstawowej. Nowoczesne, atrakcyjne w formie i treści materiały dydaktyczne są gotowym przepisem zajęć dla dzieci na temat różnorodności biologicznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing