Lidl Polska wprowadzi do sprzedaży zwycięskie piwa, nagrodzone w ramach konkursu Browaru PINTA „Niech świat pozna Twoje piwo”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lidl Polska wprowadzi do sprzedaży zwycięskie piwa, nagrodzone w ramach konkursu Browaru PINTA „Niech świat pozna Twoje piwo”

Na majówkę sieć Lidl Polska wprowadzi do swojej oferty pierwsze z 4 piw domowych piwowarów, nagrodzonych w ramach konkursu przeprowadzonego wspólnie z Browarem PINTA. Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, a jury oceniło aż 562 nadesłane propozycje.

Właśnie wyłoniono zwycięzców konkursu dla domowych piwowarów „Niech świat pozna Twoje piwo”, który został zorganizowany przez rzemieślniczy Browar PINTA przy współpracy z Lidl Polska. Szczegółowe wyniki są opublikowane w formie wideo na profilu Browaru PINTA https://www.facebook.com/pinta.craft.beer.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W minionych dniach grono 20 doświadczonych sędziów i stewardów oceniło łącznie 562 piwa uwarzone przez 434 piwowarki i piwowarów. Na uwagę zasługują kompetencje grona sędziowskiego, pod nadzorem Ziemowita Fałata, Szefa Jury, w którego składzie oprócz piwowarów PINTY - znaleźli się w większości doświadczeni sędziowie piwni posiadający certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych (PSPD) oraz Beer Judge Certification Program (BJCP). Konkurs wywołał ogromne zainteresowanie wśród piwowarów domowych – biorąc pod uwagę frekwencję, zadebiutował w czołówce największych konkursów piwa domowego w Polsce i Europie.

– Wszystkie zwycięskie piwa prezentują bardzo wysoki poziom i wiernie oddają charakterystykę stylu, którą zdefiniowaliśmy przed konkursem. Piwowarzy domowi wykonali naprawdę świetną robotę. Można powiedzieć, że marzenia piwowarów domowych i organizatorów zostały zrealizowane - otrzymaliśmy do oceny wiele doskonałych piw. Cieszymy się, że Lidl Polska otwarcie przyjął naszą propozycję współpracy i że zwycięskie piwa zostaną wprowadzone do sprzedaży, pierwsze z nich już w maju – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA oraz przewodniczący jury konkursowego.

Zwycięskie piwa, w ramach każdej z 4 kategorii, zostaną uwarzone w Browarze PINTA zgodnie z recepturą autora oraz pojawią się w sprzedaży w sklepach Lidl Polska. Pierwsze piwo – zwycięzca w kategorii Session IPA, trafi na półki sklepów Lidl Polska na majówkę. Następne trzy nagrodzone piwa zostaną uwarzone i dostarczone do sklepów Lidl w kolejnych miesiącach.

Dla wszystkich laureatów konkursu Browar PINTA przygotował wartościowe nagrody. Co więcej każde piwo w konkursie zostało ocenione z użyciem specjalnie przygotowanej metryczki, a jej kopię piwowarzy otrzymają w ciągu najbliższych dni. Uwagi od sędziów w formie metryczki to jedna z największych motywacji dla uczestników konkursu piwa i szansa na rozwój kompetencji.

Dla przypomnienia, piwowarzy nadsyłali swoje propozycje w ramach czterech kategorii. Milk Stout 12-14°Blg to kategoria dla tych, których atutem jest warzenie ciemnego piwa o półsłodkim finiszu. Session IPA 11-13°Blg oraz Summer Pils 11-13°Blg przygotowano dla miłośników lekkich, jasnych piw o wytrawnym smaku. Z kolei Belgian Saison 12-16°Blg to kategoria zaproponowana dla receptur na jasne, pełne piwo o charakterystycznym aromacie pochodzącym z użycia belgijskich szczepów drożdży. Możliwe było uczestnictwo we wszystkich czterech kategoriach.

Aktualnie Browar PINTA przygotowuje się do warzenia, promocji i w maju do premierowej sprzedaży pierwszego z czterech zwycięskich piw rzemieślniczych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij