Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook zwiększa dostępność narzędzi monetyzacyjnych dla twórców

O autorze
1 min czytania 2021-03-11

Facebook ogłasza szereg aktualizacji, które ułatwią twórcom zarabianie za pośrednictwem jego platform, m.in.:

  1. Rozszerzenie dostępności reklam typu in-stream: Aby uzyskać dostęp do możliwości zarabiania na reklamach w swoich materiałach, wystarczy teraz, że strona osiągnie łącznie przynajmniej 600 tys. minut wyświetleń dowolnych nagrań w ciągu ostatnich 60 dni. Musi też posiadać pięć lub więcej zapisanych filmów. 
  2. Zarabianie na różnych formatach wideo: Umieszczenie reklam in-stream jest teraz możliwe w krótszych filmach – trwających przynajmniej minutę. To ułatwienie dla twórców nagrywających krótkie filmy. Wcześniej brane były pod uwagę jedynie nagrania trwające powyżej trzech minut.
  3. Testowanie reklam w Relacjach: Również z myślą o twórcach krótszych form, w najbliższych tygodniach Facebook rozpocznie testowanie funkcjonalności umożliwiającej twórcom zarabianie za pomocą naklejek reklamowych w Relacjach. Początkowo testy tego rozwiązania będą prowadzone tylko w Stanach Zjednoczonych.
  4. Uruchomienie reklam typu in-stream w transmisjach na żywo: Od dziś wszyscy twórcy, którzy spełniają określone kryteria mogą wykorzystywać reklamy in-stream do zarabiania na swoich transmisjach na żywo.

Więcej informacji na temat aktualizacji oraz narzędzi umożliwiających twórcom zarabianie na ich treściach dostępnych jest tutaj.