TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Facebook zwiększa dostępność narzędzi monetyzacyjnych dla twórców

O autorze
1 min czytania 2021-03-11

Facebook ogłasza szereg aktualizacji, które ułatwią twórcom zarabianie za pośrednictwem jego platform, m.in.:

  1. Rozszerzenie dostępności reklam typu in-stream: Aby uzyskać dostęp do możliwości zarabiania na reklamach w swoich materiałach, wystarczy teraz, że strona osiągnie łącznie przynajmniej 600 tys. minut wyświetleń dowolnych nagrań w ciągu ostatnich 60 dni. Musi też posiadać pięć lub więcej zapisanych filmów. 
  2. Zarabianie na różnych formatach wideo: Umieszczenie reklam in-stream jest teraz możliwe w krótszych filmach – trwających przynajmniej minutę. To ułatwienie dla twórców nagrywających krótkie filmy. Wcześniej brane były pod uwagę jedynie nagrania trwające powyżej trzech minut.
  3. Testowanie reklam w Relacjach: Również z myślą o twórcach krótszych form, w najbliższych tygodniach Facebook rozpocznie testowanie funkcjonalności umożliwiającej twórcom zarabianie za pomocą naklejek reklamowych w Relacjach. Początkowo testy tego rozwiązania będą prowadzone tylko w Stanach Zjednoczonych.
  4. Uruchomienie reklam typu in-stream w transmisjach na żywo: Od dziś wszyscy twórcy, którzy spełniają określone kryteria mogą wykorzystywać reklamy in-stream do zarabiania na swoich transmisjach na żywo.

Więcej informacji na temat aktualizacji oraz narzędzi umożliwiających twórcom zarabianie na ich treściach dostępnych jest tutaj.