Durex i Abstra podpowiadają dorosłym widzom, jak rozmawiać o seksie w nowym formacie na YouTubie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Durex i Abstra podpowiadają dorosłym widzom, jak rozmawiać o seksie w nowym formacie na YouTubie

11 marca 2021 r. marka Durex i Abstra wystartowali z nowym kanałem na YouTube „W łóżku. Rozmowy dopasowane”. Misją projektu jest polepszenie komunikacji w związku oraz dostarczenie widzom sprawdzonych informacji, które wpłyną na wzrost jakości ich życia seksualnego.

Nowy kanał „W łóżku. Rozmowy dopasowane” (YouTube) jest skierowany do dorosłych widzów. Jego celem jest stworzenie bezpiecznej i swobodnej przestrzeni do rozmów o seksie i związkach. W każdym z odcinków prowadząca – psychoseksuolog Beata Bianca Kotoro – będzie na podstawie swoich doświadczeń zawodowych udzielała widzom wskazówek, które pomogą im czerpać z seksu większą przyjemność i poprawić relacje w związkach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jako marka Durex nieustannie dążymy do tego, aby wszyscy mogli cieszyć się przyjemnym i bezpiecznym seksem. Często nie zdajemy sobie sprawy jak wiele korzyści dla naszego zdrowia psychicznego i fizycznego ma satysfakcjonujące życie seksualne. Kluczem do szczęścia jest rozmowa na temat seksu, potrzeb i pragnień. Liczymy na to, że ten kanał zainspiruje Polaków do zmian na lepsze – powiedziała Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager Durex.

Jak donoszą badania opracowane na zlecenie marki Durex aż 59% Polaków* deklaruje niezadowolenie ze swojego życia seksualnego. W 20 z zaplanowanych odcinków zostaną więc poruszone kwestie takie jak: budowanie swojej świadomości seksualnej, rutyna w związku, brak ochoty na seks czy nawet temat zdrady. Zwieńczeniem projektu będzie publikacja 6 podcastów.

Na kanale wystąpią znani i lubiani goście między innymi: 7 metrów nad ziemią, Anna Szlęzak, Nishka Tur czy Rafał Masny, którzy wcielą się w rolę komentatorów treści zawartych w danym odcinku na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń.

– Zainspirowani sukcesem kanału dedykowanego młodym widzom „Jak TO robić?”, uruchomionego we współpracy z marką Durex, który od początku emisji osiągnął aż 34 906 382 wyświetleń, zdecydowaliśmy się na kolejny krok i stworzyliśmy kanał skierowany do dorosłych. W tym przypadku dla rozszerzenia dystrybucji zaproponowaliśmy partnerstwo Onet – powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.

Jak zapowiadają twórcy kanału – emisja „W łóżku. Rozmowy dopasowane” będzie odbywała się dwa razy w miesiącu. W ramach prowadzonych działań – na Onecie pojawi się 6 odcinków video, sekcja specjalna oraz wsparcie mediowe.

Za kreację, produkcji, strategię promocji i dystrybucji online odpowiada Abstra.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij