Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza promocja drugiej serii „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Już 20 kwietnia br. o 23:00 na antenie MTV Polska wyemituje premierowy odcinek drugiego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Programowi towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie oraz outdoorze.
O autorze
1 min czytania 2014-04-07

Pierwszy sezon „Warsaw shore – Ekipa z Warszawy” wzbudził ogromne zainteresowanie widzów i szybko pobił rekordy oglądalności. Jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. Premierowy odcinek drugiej edycji zostanie pokazany na antenie MTV Polska już 20 kwietnia o godzinie 23:00. Przez najbliższe tygodnie widzowie będą śledzić szalone przygody grupy młodych imprezowiczów. Kamery będą im towarzyszyć w domu, w pracy oraz podczas klubowych eskapad.

Szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), popularnych serwisach www i ich wersjach mobilnych (m.in. o2, pudelek) oraz w serwisach wideo (YouTube, Ebola). Serial będzie również komunikowany w portalach społecznościowych poprzez posty sponsorowane oraz w ramach indywidualnych profili uczestników i oficjalnych kont programu na facebooku, twitterze i instagramie. Na ich łamach bohaterowie pokażą swoje życie poza kamerami oraz będą mogli bezpośrednio kontaktować się z fanami.

Zdjęcia bohaterów programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” będą również widoczne w przestrzeni publicznej. Kampania outdoorowa obejmuje citylight’y i plakaty w 8 miastach Polski oraz wielkoformatową siatkę w Warszawie. Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative.

Oglądalność pierwszego sezonu „Warsaw Shore” przerosła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody ”Ekipy z Warszawy” oglądało średnio 178 tys. osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4 roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania danych oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku. Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 260 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 500 tys. fanów. Od stycznia 2014 program emitowany jest również w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Holandii, Danii i w rejonie Flandrii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Producentem wykonawczym polskiej edycji „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” jest Golden Media Polska, doświadczony, niezależny producent programów telewizyjnych, odpowiedzialny za takie hity, jak: „You can Dance – Po prostu tańcz”, „Bitwa na Głosy”, „Perfekcyjna Pani Domu”, „Bitwa o dom”, „Trinny i Susannah ubierają Polskę”, czy „Tak to leciało!”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing