TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza promocja drugiej serii „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Już 20 kwietnia br. o 23:00 na antenie MTV Polska wyemituje premierowy odcinek drugiego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Programowi towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie oraz outdoorze.
O autorze
1 min czytania 2014-04-07

Pierwszy sezon „Warsaw shore – Ekipa z Warszawy” wzbudził ogromne zainteresowanie widzów i szybko pobił rekordy oglądalności. Jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. Premierowy odcinek drugiej edycji zostanie pokazany na antenie MTV Polska już 20 kwietnia o godzinie 23:00. Przez najbliższe tygodnie widzowie będą śledzić szalone przygody grupy młodych imprezowiczów. Kamery będą im towarzyszyć w domu, w pracy oraz podczas klubowych eskapad.

Szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), popularnych serwisach www i ich wersjach mobilnych (m.in. o2, pudelek) oraz w serwisach wideo (YouTube, Ebola). Serial będzie również komunikowany w portalach społecznościowych poprzez posty sponsorowane oraz w ramach indywidualnych profili uczestników i oficjalnych kont programu na facebooku, twitterze i instagramie. Na ich łamach bohaterowie pokażą swoje życie poza kamerami oraz będą mogli bezpośrednio kontaktować się z fanami.

Zdjęcia bohaterów programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” będą również widoczne w przestrzeni publicznej. Kampania outdoorowa obejmuje citylight’y i plakaty w 8 miastach Polski oraz wielkoformatową siatkę w Warszawie. Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative.

Oglądalność pierwszego sezonu „Warsaw Shore” przerosła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody ”Ekipy z Warszawy” oglądało średnio 178 tys. osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4 roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania danych oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku. Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 260 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 500 tys. fanów. Od stycznia 2014 program emitowany jest również w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Holandii, Danii i w rejonie Flandrii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Producentem wykonawczym polskiej edycji „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” jest Golden Media Polska, doświadczony, niezależny producent programów telewizyjnych, odpowiedzialny za takie hity, jak: „You can Dance – Po prostu tańcz”, „Bitwa na Głosy”, „Perfekcyjna Pani Domu”, „Bitwa o dom”, „Trinny i Susannah ubierają Polskę”, czy „Tak to leciało!”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing