Rusza promocja drugiej serii „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza promocja drugiej serii „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”

Już 20 kwietnia br. o 23:00 na antenie MTV Polska wyemituje premierowy odcinek drugiego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Programowi towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie oraz outdoorze.

Pierwszy sezon „Warsaw shore – Ekipa z Warszawy” wzbudził ogromne zainteresowanie widzów i szybko pobił rekordy oglądalności. Jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. Premierowy odcinek drugiej edycji zostanie pokazany na antenie MTV Polska już 20 kwietnia o godzinie 23:00. Przez najbliższe tygodnie widzowie będą śledzić szalone przygody grupy młodych imprezowiczów. Kamery będą im towarzyszyć w domu, w pracy oraz podczas klubowych eskapad.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), popularnych serwisach www i ich wersjach mobilnych (m.in. o2, pudelek) oraz w serwisach wideo (YouTube, Ebola). Serial będzie również komunikowany w portalach społecznościowych poprzez posty sponsorowane oraz w ramach indywidualnych profili uczestników i oficjalnych kont programu na facebooku, twitterze i instagramie. Na ich łamach bohaterowie pokażą swoje życie poza kamerami oraz będą mogli bezpośrednio kontaktować się z fanami.

Zdjęcia bohaterów programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” będą również widoczne w przestrzeni publicznej. Kampania outdoorowa obejmuje citylight’y i plakaty w 8 miastach Polski oraz wielkoformatową siatkę w Warszawie. Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative.

Oglądalność pierwszego sezonu „Warsaw Shore” przerosła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody ”Ekipy z Warszawy” oglądało średnio 178 tys. osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4 roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania danych oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku. Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 260 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 500 tys. fanów. Od stycznia 2014 program emitowany jest również w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Holandii, Danii i w rejonie Flandrii.

Producentem wykonawczym polskiej edycji „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” jest Golden Media Polska, doświadczony, niezależny producent programów telewizyjnych, odpowiedzialny za takie hity, jak: „You can Dance - Po prostu tańcz", „Bitwa na Głosy", „Perfekcyjna Pani Domu", „Bitwa o dom", „Trinny i Susannah ubierają Polskę", czy „Tak to leciało!”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij