„Nowa normalność” w kampanii Suitsupply

„Nowa normalność” w kampanii Suitsupply

Marka Suitsupply ruszyła z nową kampanią, którą nazwała „Nowa normalność”. W jej ramach powstała seria zdjęć przedstawiająca modeli i modelki w wymownych i odważnych pozach.

Suitsupply to marka produkująca męskie garnitury. Do tej pory brand stawiał na proste, minimalistyczne kampanie, w których występowali mężczyźni, zazwyczaj solo, w eleganckich ubraniach. Niewątpliwie więc najnowsza kampania znacznie odbiega od standardów promowanych przez firmę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hasłem przewodnim nowej kampanii reklamowej Suitsupply jest „Nowa normalność”. Na zdjęciach stworzonych w jej ramach widzimy modeli i modelki w wyuzdanych, odważnych i dość prowokacyjnych pozach. 

– Dystans społeczny utrzymujący się przez długi czas sprawi, że zaczęliśmy bać się bliskości innych – co jest całkowicie uzasadnione. Nowa kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – powiedział Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.

PS

Szwedzki Nordax Bank postanowił w humorystyczny sposób odnieść się do faktu, że w obecnych czasach znaczna część społeczeństwa zamieniła swoje biuro na stół kuchenny lub domowe biurko i stworzył kolekcję ubrań w sam raz do home office’u.

PS2

Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij