Suitsupply to marka produkująca męskie garnitury. Do tej pory brand stawiał na proste, minimalistyczne kampanie, w których występowali mężczyźni, zazwyczaj solo, w eleganckich ubraniach. Niewątpliwie więc najnowsza kampania znacznie odbiega od standardów promowanych przez firmę.
Hasłem przewodnim nowej kampanii reklamowej Suitsupply jest „Nowa normalność”. Na zdjęciach stworzonych w jej ramach widzimy modeli i modelki w wyuzdanych, odważnych i dość prowokacyjnych pozach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Dystans społeczny utrzymujący się przez długi czas sprawi, że zaczęliśmy bać się bliskości innych – co jest całkowicie uzasadnione. Nowa kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – powiedział Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Szwedzki Nordax Bank postanowił w humorystyczny sposób odnieść się do faktu, że w obecnych czasach znaczna część społeczeństwa zamieniła swoje biuro na stół kuchenny lub domowe biurko i stworzył kolekcję ubrań w sam raz do home office’u.
PS2
Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.