Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klucz imbusowy jako latarka i dron jako obraz, czyli sztuka użytkowa według marki IKEA

Klucz imbusowy jako latarka i dron jako obraz, czyli sztuka użytkowa według marki IKEA
IKEA zaprezentowała 6. już edycję swojej kolekcji Art Event, która wyzwala ciekawość i przykuwa uwagę, a także pozwala spojrzeć na otaczające nas rzeczy w innowacyjny sposób.
O autorze
1 min czytania 2021-03-18

Kolekcja Art Event została po raz pierwszy zaprezentowała w 2015 roku. Wówczas IKEA podjęła pierwszą współpracę z artystami z całego świata, takimi jak Carolina Falkholt oraz Eko Nugroho. Ich zadaniem było uczynienie sztuki dostępnej i przystępnej dla każdego.

Czy im się udało? Na to wygląda, bowiem marka już od sześciu lat łączy siły z międzynarodowymi artystami, którzy pozwalają spojrzeć na otaczające nas rzeczy w nowy, ciekawy sposób. 

W tym roku marka zaprezentowała kolejną edycję swojej kolekcji – tym razem do współpracy zaprosiła takich artystów, jak Daniel Arsham (Nowy Jork), Sabine Marcelis (Rotterdam) i Stefan Marx (Berlin).

W efekcie powstała seria artykułów, które doskonale wszyscy znamy, lecz artyści całkowicie zmienili ich dotychczasowe zastosowanie. Tym samym klucz imbusowy stał się dużą lampą stołową oraz latarką, natomiast dron został umieszczony w gablocie, niczym obraz. Artystka Sabine Marcelis znalazła za to coś fascynującego w przecięciu powierzchni i przeniosła ten prosty gest na oprawę lamp, zaś zaprojektowany przez Stefana Marxa wazon oraz pled przywołują emocje za sprawą umieszczonych na nich fraz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Limitowana kolekcja będzie dostępna w sklepach IKEA i online na IKEA.pl od 1 kwietnia 2021 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Użyteczność to przyszłość branży marketingowej – przykładem może być aplikacja, która pomogła ograniczyć liczbę wypadków drogowych z udziałem osób słuchających muzyki w słuchawkach.

PS2

Modernizacja fasadowa, odnowienie szyldu baru mlecznego i kratek wentylacyjnych – podczas festiwalu Biennale Sztuki Miejskiej w 2018 roku w przestrzeni miejskiej Gdyni powstały nowe użyteczne realizacje artystyczne.

PS3

W 2019 roku brytyjski oddział marki IKEA zaprezentował całkowicie darmow i ekologiczną kolekcję zatytułowaną Lagom, za pomocą której brand chce zachęcić swoich klientów do upcyklingu.