Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 60 przedstawicieli świata mediów i sztuki zachęca do przekazania „1% podatku”

O autorze
2 min czytania 2021-03-18

Ruszyła kampania apelująca o przekazanie 1 % podatku na rzecz Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym – ECHO. Ambasadorzy akcji uwrażliwiają odbiorców na świat głuchych i niedosłyszących dzieci, migając w Polskim Języku Migowym „KOCHAM MUZYKĘ”. Organizatorem akcji jest 4FUN (4FUN.TV, 4FUN KIDS, 4FUN DANCE) we współpracy z platformą TikTok, SCREEN NETWORK, naEKRANIE.pl oraz Cupsell.pl

Fundacja ECHO wspiera, pomaga i rehabilituje dzieci niedosłyszące od 25 lat. Fundację założyli rodzice dzieci niesłyszących oraz specjaliści. W tej chwili pod opieką mają ponad 1500 podopiecznych z całej Polski. Z codziennej rehabilitacji korzysta 500 osób.

Organizatorzy komunikacją „Powiedz Kocham Muzykę w Polskim Języku Migowym i dołącz do grona osób wspierających głuche i niedosłyszące dzieci!” zachęcają odbiorców do poznania i „wejścia” w muzyczny świat osób niedosłyszących. Wszystkie zebrane środki zostaną wykorzystane w ramach zajęć muzycznych dla dzieci, które zapewnią im równy start!

Patronat honorowy nad projektem objął Instytut Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wielu moich przyjaciół zadawało mi pytania: jak niesłyszący tańczą? Odpowiadałem: tak samo jak ich doskonale słyszący rówieśnicy. Trzeba zobaczyć spontaniczną radość naszych przedszkolaków podczas zajęć muzycznych i logorytmicznych, zobaczyć poruszające się z gracją niesłyszące piękne dziewczyny i przystojnych niesłyszących chłopaków podczas studniówki. Muzyka sprawia radość niesłyszącym i każda akcja promującą tę wiedzę jest niezwykle istotna – komentuje dr Tadeusz Adamiec, dyrektor Instytutu Głuchoniemych w Warszawie

W ramach akcji promocyjnej został stworzony szereg spotów z zaangażowanymi w akcję Ambasadorami oraz landing page kampanii www.jakochammuzyke.pl. Udział w projekcie wzięli: Maryla Rodowicz, Szymon Majewski, Margaret, Julia Wieniawa, Viki Gabor, Michał Piróg,Lanberry, Olga Frycz, Przemysław Saleta, Gromee, Anna Czartoryska-Niemczycka, Łukasz Golec, Paweł Golec, Grzegorz Skawiński, Kamil Sipowicz, Zuzanna Jabłońska, Nick Sinckler, Michał Szczygieł, Marcin Maciejczak, Marcelina Zawadzka,Maciej Orłoś, Krzysztof Wieszczek, Honorata Skarbek, Elwira Mejk, Carla Fernandes, Anika Dąbrowska, Alicja Szemplińska, Adam Adamonis, Marta Gałuszewska, Lara Gessler, Majka Jeżowska, Ada Fijał, Tomasz Lubert, Podziarany Tata, Małgorzata Kosik, Siostry Wajs & Stonoga, Darek Mata Bobi, Michalina Grzesiak, Matka nieidealna, Adam Kubera, Olga Bołądź, Cyber Marian, Radosław Majdan, Agnieszka Włodarczyk, Piotr Kupicha, Krzysztof Skiba, C-bool, Antek Smykiewicz, Krystian Ziętkowski, Maria Jeleniewska, Filip Zabielski, Urszula Woźniak, Mrs.lillyy, Ewa Zawada, Lena Kociszewska, Sebastian Kowalczyk, Ciapur, Inga Madejczyk, Klaudia Bieszcz

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt wsparł TikTok, czołowa platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Na platformie został zorganizowany challenge zachęcający użytkowników do „zamigania” w Polskim Języku Migowym „KOCHAM MUZYKĘ”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Muzyka tworzy naszą platformę i jest jej kluczową częścią. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć projekt, który przyczyni się do tego, że dzieci, które do tej pory nie mogły usłyszeć muzyki, poznają jej dźwięki. TikTok to niesamowita przestrzeń, którą tworzy wspierająca się społeczność. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak chętnie tak wielu naszych twórców zdecydowało się wziąć udział w naszym wspólnym z 4funTV projekcie – powiedział Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Kampanię można zobaczyć również w przestrzeni miejskiej na nośnikach OOH firmy SCREEN NETWORK.

– Bardzo cieszymy się, że możemy być częścią tej ważnej akcji i wspomóc głuche i niedosłyszące dzieci. Od początku istnienia Screen Network angażujemy się w akcje prospołeczne, edukacyjne i informacyjne. Akcja „Kocham Muzykę” jest akcją dla nas szczególną. Siła oddziaływania ekranów opiera się na obrazie. Nie emitują one dźwięku – są nieme. Po raz pierwszy w historii mamy okazje wykorzystać cechy naszego medium i przekształcić ekrany położone w centrach miast, dworcach kolejowych czy lotniskach w dosłownie – nauczycieli języka migowego. W akcji bierze udział prawie 20 tysięcy ekranów, które edukują miliony Polaków, ale przede wszystkim uwrażliwiają i zwracają uwagę na ten niezwykle ważny problem – mówi Agnieszka Godlewska – CEO Screen Network

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, realizację kampanii oraz emisję na kanałach 4FUN KIDS, 4FUN DANCE oraz 4FUN.TV odpowiada 4FUN.