Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jusee pierwszą polską marką z międzynarodowym certyfikatem Leaping Bunny

Marka Jusee jako pierwsza polska marka otrzymała międzynarodowy certyfikat Leaping Bunny. Wegańskie kosmetyki do makijażu są pierwszymi produktami z Polski, które mogą pochwalić się tym prestiżowym znakiem.
O autorze
2 min czytania 2021-03-23

Uznany na arenie międzynarodowej certyfikat Leaping Bunny przyznawany jest przez Cruelty Free International. Organizacja ta prowadzi bardzo złożony program weryfikujący czy pojedyncze składniki każdego z produktu danej marki powstawały z wykluczeniem testów na zwierzętach, a produkty nie są oferowane w krajach, w których testy te są wciąż jeszcze wymagane. Jest to warunek obligatoryjny do otrzymania pozytywnej decyzji Cruelty Free International i przyznania certyfikatu Leaping Bunny. Firmy starające się o certyfikat muszą udzielić zgody na niezależne audyty, które mogą odbyć się w dowolnym czasie. Otrzymanie certyfikatu Leaping Bunny świadczy o tym, że marka spełnia najwyższe standardy etyczne na każdym etapie łańcucha dostaw.

– Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się marką z globalnymi ambicjami. Na swoim pokładzie mamy solidny fundament – ekspertów na światowym poziomie. Wspólnie chcemy tworzyć świadomy oraz wolny od okrucieństwa świat makijażu. Praca nad formułami produktów wymagała ogromnej dyscypliny, skrupulatności i setek godzin pracy. Jestem dumna, że produkty Jusee zostały stworzone z pełną starannością o każdy składnik, a sam proces produkcyjny był nadzorowany na każdym etapie wytwarzania produktu. Przyznany certyfikat Leaping Bunny to dowód na etyczne i spójne z wartościami marki podejście do biznesu – mówi Agnieszka Wesołowska, co-owner, CEO & brand director Jusee Cosmetics .

Wysoka jakość produktów od samego początku miała iść ramię w ramię z wartościami marki. Dowodem na to jest fakt, że Jusee założyła certyfikację swoich kosmetyków międzynarodowym znakiem Leaping Bunny już na etapie prac koncepcyjnych powstawania produktów.

– Praca nad uzyskaniem certyfikatu Cruelty Free International wymagała zaangażowania i otwartości nie tylko po naszej stronie, ale i po stronie producentów, dystrybutorów oraz dostawców surowców. Cały proces rozpoczął się już na pierwszym etapie – opracowania koncepcji produktu. To istotna kwestia, która definiowała konkretny zakres możliwych do wykorzystania w produkcji surowców i współpracy ściśle określonych kooperantów. Przede wszystkim z uwagi na transparentność i przekazanie niezbędnych do kontroli, często wrażliwych danych. Wielomiesięczne badania i testy w ramach audytu objęły wszystkie nasze produkty – zarówno te, które są dostępne w sprzedaży teraz, jak i te, które dopiero mamy w planach wdrożeniowych. Każdy składnik produktu był skrupulatnie oraz szczegółowo weryfikowany pod kątem pochodzenia i powstawania w całym łańcuchu dostaw. Leaping Bunny to ogromne wyróżnienie i potwierdzenie jakości naszych kosmetyków. Dzięki ciężkiej pracy, konsekwencji i determinacji dołączyliśmy do elitarnego grona marek z tym certyfikatem i to napawa mnie ogromną dumą. Wiem, że będzie on doceniony przez naszych odbiorców i branżę nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej – podkreśla Olga Zajączkowska, director of Product Development Jusee Cosmetics

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Jusee, która jako pierwsza wprowadziła na rynek polski segment kosmetyków “premium mainstream”, powstała z myślą o potrzebach najbardziej wymagających i świadomych konsumentów. Jej twórczynie z wyjątkową skrupulatnością dobierają dostawców oraz selekcjonują składy tak, aby formuły kosmetyków Jusee były całkowicie cruelty-free. Marka ma już na swoim koncie międzynarodowy certyfikat European Vegetarian Union (V-Label). Teraz natomiast może pochwalić się, że jako pierwsza polska marka otrzymała certyfikat Leaping Bunny.

– Jestem bardzo dumna z zespołu tworzącego produkty, że przy swojej pracy konsekwentnie i bezkompromisowo bronił podstaw filozofii Jusee, która zakłada piękno bez okrucieństwa. Certyfikat Leaping Bunny to duży sukces nie tylko dla nas jako marki, ale także dla całej polskiej branży kosmetycznej – dodaje Julia Wieniawa, co-owner & creative director Jusee Cosmetics.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jusee łączy mądrość i właściwości natury z nowinkami technologicznymi w przyjaznych dla skóry, prostych w użyciu, wegańskich kosmetykach. Naturalne oleje, woski i masła, o które wzbogacone są kosmetyki podkreślają prawdziwe piękno. Jednocześnie wszystkie kosmetyki Jusee zawierają wysokiej jakości składniki pielęgnacyjne. Multifunkcyjność produktów sprawia, że w makijażu możemy poczuć się nie tylko pięknie, ale także komfortowo – za co podziękuje nam nasza skóra.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się