Zwyczaje Konsumenta Digitalnego - raport ShoppingShow 2014 cz. 2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zwyczaje Konsumenta Digitalnego - raport ShoppingShow 2014 cz. 2

Jak wygląda profil Konsumenta Digitalnego? Jakie są jego nowe zwyczaje zakupowe. Jak korzysta z urządzeń mobilnych? Odpowiedzi można znaleźć w drugiej części raportu ShoppingShow 2014.

Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się naszą codziennością. I nie chodzi tylko o drobne transakcje (gazeta, kosmetyki, płyta CD), ale o konkretne produkty codziennego użytku takie jak: sprzęt elektroniczny, odzież, obuwie, markowe kosmetyki, nie wspominając o droższych ofertach typu samochód, markowe meble, itp. W domu wolimy korzystać z tableta bardziej niż z komputera czy laptopa. Tymczasem wiele rodzimych e-sklepów nadal nie radzi sobie z zarządzaniem i obsługą konsumentów digitalnych oraz wciąż utrzymuje stereotypowe podejście, które dzieli zamiast łączyć światy online z offline.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zdecydowana większość oferentów nadal nie zdaje sobie sprawę z tego, że kanały sprzedaży online i offline wzajemnie się uzupełniają,tworząc tzw. Kanał Uniwersalny. Bo konsumenci oczekują zintegrowanych rozwiązań!

W raporcie „Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego” wiedza ilościowa została zweryfikowana przez pryzmat praktycznego zastosowania. Do pogłębionych wywiadów wybrano typowych reprezentantów digitalnego pokolenia. Osoby nie tyle młode, co korzystające (kupujące) regularnie zarówno w sieci, jak i w galeriach handlowych. Interesujące się nowinkami technologicznymi i lubiące z nich korzystać. Ale też na tyle reprezentatywne, aby uchwycić nie tylko zachwyt nad obecnymi możliwościami e-zakupowymi czy m-zakupowymi, ale też wiele barier i niedociągnięć w stosunku do oczekiwań komfortowych, wygodnych i szybkich zakupów.

Zachęcamy do lektury raportu „Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego”, bo oprócz powyższych wymienionych informacji, znajdują się tam również praktyczne wskazówki dla zarządzających z branży Retail&Fashion i nie tylko.

Raport dostępny na stronie www.shoppingshow.pl. NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij