Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agnieszka Holland, Allan Starski oraz Martin Ruhe w honorowym jury konkursu Papaya Young Directors 2021

O autorze
1 min czytania 2021-03-30

Nominowana do Oscara reżyserka, wielokrotnie nagradzana na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Berlinie, prezydentka Europejskiej Akademii Filmowej, Agnieszka Holland, wraz ze zdobywcą Oscara za scenografię do filmu Lista Schindlera (1993) – Allanem Starskim, oraz Martinem Ruhe – członkiem American Society Of Cinematographers i autorem zdjęć do m.in. filmów Control (2007), Niebo o Północy (2020), ocenią prace złożone przez młodych twórców w tegorocznej edycji Papaya Young Directors.

Oprócz honorowego jury, pomysły zgłoszone do tegorocznej edycji, oceni ponad 120 międzynarodowych specjalistów i specjalistek z dziedziny kultury i sztuki. Prace wybiorą m.in. Anja Rubik (modelka, założycielka fundacji Sexed), Karol Paciorek (twórca kanału Imponderabilia oraz Lekko Stronniczy), Joanna Okuniewska (twórczyni serii podcastów Moje przyjaciółki idiotki), Magdalena Boczarska (aktorka), Łukasz Muszyński (zastępca redaktora naczelnego filmweb.pl), Sylwia Chutnik (pisarka). Konkurs wspierają także międzynarodowi specjaliści i specjalistki z dziedziny mediów: m.in. July Scully (The New York Times), Linda Codega (Shots.net) oraz Andreas Nilsson (Biscuit Filmworks).

Spośród 1645 zgłoszonych prac jury wybierze przynajmniej 30 najlepszych pomysłów, które trafią do realizacji. Finaliści konkursu ogłoszeni zostaną 23 kwietnia, a zrealizowane przez nich filmy pokazane zostaną na gali, która planowana jest na czerwiec 2021r.

Partnerami Głównymi trwającej edycji są: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, Facebook, IKEA, Kayax, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung Electronics Polska oraz Tyskie, a także fundacje: Camera Femina, Kosmos dla dziewczynek oraz Kuchinate – African Refugee Women’s Collective.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerzy konkursu: ATM System, CPC Brand Consultants, Girls in Film, Heliograf, MakOnLine, Lunapark, Panavision, Ströer oraz Tidal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing