The Nature of Plastic: Greenpeace w nowej, intrygującej kampanii zwraca uwagę na problem plastikowych odpadów w Chile

Zmienimy Świat

dołącz do akcji

The Nature of Plastic: Greenpeace w nowej, intrygującej kampanii zwraca uwagę na problem plastikowych odpadów w Chile

W marcu br. Greenpeace zaprezentowało swoją nową kampanię, która zwraca uwagę na palący problem plastikowych odpadów w Chile. W ramach inicjatywy organizacja za pomocą materiałów z tworzyw sztucznych odtworzyła zdjęcia satelitarne chilijskich cudów natury.

The Nature of Plastic to nowa inicjatywa Greenpeace, która zwraca uwagę na palący problem plastikowych odpadów w Chile. Jak bowiem zauważa organizacja, kraj ten jest producentem największej ilości plastikowych śmieci w porównaniu do pozostałych państw Ameryki Południowej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„W Chile rocznie zużywa się ponad 990 tys. ton plastiku, a zaledwie 8% odpadów z tworzyw sztucznych poddawanych jest recyklingowi” – zauważają przedstawiciele organizacji. 

W związku z tym Greenpeace nawiązało współpracę z chilijską agencją Cheil, która była odpowiedzialna za stworzenie kampanii The Nature of Plastic. W ramach inicjatywy za pomocą plastikowych odpadów odwzorowano zdjęcia satelitarne chilijskich cudów natury, takich jak m.in. pustynia Atacama, lodowiec El Morado, czy góra Cerro El Plomo.

Seria plakatów wykonanych z tworzyw sztucznych pojawiła się w mediach społecznościowych Greenpeace, a także na billboardach w wybranych miejscach w Chile.

PS

Rosyjski oddział Greenpeace postanowił wykorzystać ogromną popularność aplikacji FaceApp, która postarzała twarze użytkowników – organizacja w podobny sposób pokazała, jak drastycznie zmieni się nasz świat za kilkanaście lat, jeśli zignorujemy problem globalnego ocieplenia.

PS2

Pod koniec 2018 roku Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij