Aplikacja FaceApp szturmem podbiła media społecznościowe. Dzięki niej użytkownicy mogli sprawdzić, jak (prawdopodobnie) będą wyglądać w podeszłym wieku.
Teraz rosyjski oddział organizacji Greenpeace postanowił w podobny sposób pokazać, jak zmieni się nasz świat, jeśli nie podejmiemy żadnych kroków w celu ochrony naszego środowiska.
Zobacz również
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: instagram.com/greenpeaceru
PS
W czerwcu br. na ulicach kilku polskich miast pojawiły się klepsydry pogrzebowe o treści nawiązującej do katastrof klimatycznych. Jest to część akcji społecznej polskiego oddziału organizacji Extinction Rebellion, która tym samym chce zwrócić uwagę społeczeństwa na skutki globalnego ocieplenia.
PS2
14 maja br. aktywiści z organizacji Greenpeace zawiesili na siedzibach PiS i PO wielkie czarne transparenty z napisem „Polska bez węgla 2030”. Akcja była protestem przeciwko ignorowaniu przez obie partie kryzysu klimatycznego.
PS3
Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.
PS4
„Tygodniowo zjadamy tyle plastiku, ile ma go w sobie karta kredytowa” – brzmi jedno z haseł nowej kampanii WWF. Jej celem jest zwrócenie uwagi na palący problem tworzyw sztucznych zanieczyszczających nasze środowisko.