Globalny rebranding Superbet. Marka podkreśla swoją sportową duszę

O autorze
2 min czytania 2021-04-01

Bukmacher Superbet zmienia oblicze chcąc jeszcze bardziej podkreślić przystępność, nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem. Ruszył właśnie proces zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach, w tym także w Polsce gdzie operator zakładów wzajemnych działa zarówno w Internecie, jak i za pośrednictwem sieci punktów stacjonarnych. To kolejny element ekspansji marki z wielkimi ambicjami.

Superbet swoimi działaniami potwierdza, że chce dołączyć do liderów polskiego i europejskiego rynku zakładów sportowych. Działania z ambasadorami marki takimi jak Jerzy Dudek i Jan Błachowicz, nowe projekty sponsoringowe w polskiej piłce nożnej (GKS Tychy, Polonia Bytom), kampania telewizyjna, rozwój własnych formatów wideo na potrzeby działań w social mediach i nieustanny rozwój produktu, to tylko najważniejsze projekty rozpoczęte lub kontynuowane w pierwszym kwartale tego roku. Nadać tym działaniom mocniejszego wydźwięku teraz i w przyszłości ma przeprowadzany rebranding. Superbet odchodzi od archaicznego stylu na rzecz przystępnych, sugestywnych i przyjaznych form, które odzwierciedla nowy logotyp jako element całej, spójnej identyfikacji z typografią na każdą okazję.

– Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się operatorów zakładów bukmacherskich w Europie i teraz mamy wizerunek, który to odzwierciedla. We wszystkim co robimy, staramy się być lepsi niż oczekiwano. Tak samo było przy pracy nad tym projektem, gdzie spotkały się pomysły zdolnych ludzi świata zakładów, wizerunku i projektowania, aby znaleźć idealną kombinację. Chcemy aby ludzie czuli się Super, gdy spędzają czas z nami. Przekazujemy wiele małych radości za każdym razem gdy oferujemy najwyższy kurs, czy najlepsze emocje podczas interakcji użytkowników w rozwiązaniach społecznościowych – komentuje John Harmander, chief marketing officer Superbet.

Kluczowe role w procesie lokalnego rebrandingu marki odgrywają Adam Lamentowicz, który jest country managerem w Polsce oraz Katarzyna Gawlik – marketing manager Superbet Polska. Zmiana będzie skomplikowanym procesem, który dotknie wszystkie kanały sprzedaży i komunikacji, dlatego przedstawiciele bukmachera podkreślają jej znaczenie w przyszłości i konieczność maksymalnego zaangażowania każdego swojego pracownika.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dopiero się rozkręcamy. Naszą misją jest ekscytowanie świata sportu i zakładów. Nawet jeśli zmiana identyfikacji wizualnej naszej marki jest udana, to jest to dopiero początek. Nadchodzi więcej. Zmianę tę widzę jako sygnał do startu w ważnym wyścigu. Strategia Superbet to ciągła inwestycja w naszego klienta – wsłuchiwanie się w jego potrzeby i sugestie. Nie ma tygodnia żebyśmy nie usprawnili naszej aplikacji lub dodali nowej funkcjonalności dla naszych klientów – mówi Adam Lamentowicz.

– Ta zmiana cieszy. Odzwierciedla nasze myślenie w codziennej pracy: „Być lepszym niż wczoraj”. To hasło wiele dla nas znaczy, zarówno w komunikacji na zewnętrz, jak i dla wewnętrznego etosu. Zaczynamy bowiem od swoich ambicji i sprawiamy, żeby miała ona odzwierciedlenie w wymiernych efektach dla naszych SuperKlientów, czy w pracy z Jerzym Dudkiem, Janem Błachowiczem czy Sławomitem Peszko. Oni są nie tylko ambasadorami marki, ale także przykładami historii o wielkich sukcesach dla naszego zespołu – skomentowała Katarzyna Gawlik.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Odświeżona identyfikacja wizualna ma mieć wpływ na jeszcze lepsze postrzeganie przez klientów, ale także pozostałych interesariuszy, co wydaje się niezbędne w sytuacji, gdy marka Superbet ma ambitne plany rywalizowania na wielu światowych rynkach. Udoskonalenia nieustannie dotykają także sam produkt bukmacherski Superbetu. Zmieniło się choćby sortowanie oferty na bardziej intuicyjne dla polskiego użytkownika, a już wkrótce zaprezentowane będą także szybkie wypłaty wygranych, kolejne gry z kategorii sportów wirtualnych oraz SuperBets, czyli zakłady składające się z różnych kombinacji w ramach jednego meczu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Widzę zmianę Superbet jako przyszłościową. Superbet ma sport w sercu i będzie to teraz jeszcze bardziej widoczne. Nowy odsłona Superbet jest silna i bezkompromisowa, a to pozwala wygrywać. A ja lubię wygrywać – dodał Jerzy Dudek, ambasador marki Superbet w Polsce.

Proces zmian w wyglądzie Superbetu zaczął się od wyglądu strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz komunikacji w social mediach i na kreacjach reklamowych w Internecie. W kolejnych krokach modyfikacji ulegną także telewizyjne spoty reklamowe bukmachera. Ze względu na aktywność marki w kilku projektach sponsoringowych oraz działalność także za pośrednictwem kanału retail, całość zmian przebiegnie na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy.