„Każda kropla ma znaczenie” – startuje nowa kampania marki Kropla Beskidu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Każda kropla ma znaczenie” – startuje nowa kampania marki Kropla Beskidu

Marka Kropla Beskidu od lat podejmuje szereg działań na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Dzięki odpowiedzialnemu wydobyciu wody każdego dnia oszczędza jej ilość potrzebną na całe życie dla jednego człowieka. Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w nowym spocie reklamowym pod hasłem „Każda kropla ma znaczenie”.

Kropla Beskidu to woda, która chroni wodę dzięki odpowiedzialnemu wydobyciu. Potwierdza to certyfikat AWS (Alliance for Water Stewardship) przyznawany zakładom, które działają według uznanego i rygorystycznego standardu zarządzania zasobami wodnymi. Zastosowany w fabryce Kropli Beskidu w Tyliczu obieg zamknięty pozwala każdego dnia zaoszczędzić ilość wody potrzebną jednemu człowiekowi na całe życie, czyli ok. 50 000 litrów. Teraz marka postanowiła zachęcić także konsumentów do używania wody w oszczędny sposób, zwłaszcza w kontekście utrzymującego się od lat zagrożenia suszą w Polsce. W telewizji i internecie można już oglądać najnowszy spot Kropli Beskidu, ukazujący dziewczynkę zbierającą wodę, co podkreśla jak ważne jest jej oszczędzanie, również z myślą o przyszłych pokoleniach.

Hasła umieszczone na butelkach wody oraz w spocie reklamowym odzwierciedlają działania, które Kropla Beskidu podejmuje w swojej codziennej działalności w celu ochrony zasobów wodnych i środowiska naturalnego. Kropla Beskidu to woda, która chroni wodę i chce zachęcać jak najwięcej osób do używania jej w oszczędny sposób.

Nowy spot można oglądać od 1 kwietnia w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania będzie widoczna również na YouTube, w mediach społecznościowych oraz na display’u. Dodatkowo, produkt otrzyma wsparcie w sklepach.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest 2012 Agency. Spot wyreżyserował Arni Asgeirsson, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij