Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przekaż Wiosnę: WoshWosh ponownie zbiera obuwie dla potrzebujących

Przekaż Wiosnę: WoshWosh ponownie zbiera obuwie dla potrzebujących
6 kwietnia rusza zbiórka butów pod hasłem „Przekaż Wiosnę” organizowana przez firmę WoshWosh. Zebrane i odświeżone obuwie trafi do najbardziej potrzebujących – domów samotnych mam, domów dziecka, osób bezdomnych za pośrednictwem fundacji. Akcja potrwa do 20 kwietnia.
O autorze
2 min czytania 2021-04-06

WoshWosh to polska firma, która łączący usługi renowacji, czyszczenia, customu i naprawy obuwia. Marka nie tylko zachęca wszystkich do dawania drugiego życia starym butom, zamiast kupowania nowych, ale również często angażuje się, a także inicjuje akcje w szczytnym celu.

Przykładem tego jest nowa inicjatywa marki pod hasłem „Przekaż Wiosnę”. Wiosna to wszak czas porządków, to czas kiedy zabierając się za sprzątanie naszych szaf, często pozbywamy się butów z minionych sezonów, najczęściej w najprostszy i najmniej odpowiedzialny sposób – wyrzucając je do śmieci. Tymczasem wśród nas jest mnóstwo osób, dla których nasze niepotrzebne buty będą największą potrzebą i radością. 

– Rocznie produkowane jest na świecie ok. 22 miliardów par butów, 300 milionów wyrzuca się już po roku użytkowania. A przecież zamiast trafiać do kosza mogłyby dostać drugie życie i przydać się innym – mówi Martyna Zastawna, pomysłodawczyni akcji zbiórki obuwia oraz założycielka WoshWosh. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji organizowana jest zbiórka butów (damskich, męskich i dziecięcych) – zebrane i odświeżone obuwie trafi do najbardziej potrzebujących – domów samotnych mam, domów dziecka, osób bezdomnych za pośrednictwem fundacji.

Do akcji włączyły się już takie firmy, jak LPP, Kuehne+Nagel i Stena Recycling – te marki będą zbierać obuwie wśród swoich pracowników, pokryją również koszt wyczyszczenia zebranego przez siebie obuwia. Partnerem akcji będzie także Converse, który zasponsoruje odświeżenie zebranych podczas akcji butów marki Converse. Do akcji przyłączył się także Balagan, w którym będzie zbierane obuwie na akcję oraz firma Kubota, która przekaże ponad 200 par klapków, a także buty zebrane wśród pracowników. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja potrwa do 20 kwietnia. Obuwie można dostarczyć: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Bezpośrednio do pracowni WoshWosh: ul. Międzyborska 57/65 04-027 Warszawa lub wysyłać z dopiskiem „przekaż wiosnę” pod ten sam adres. 
  • W dwóch Pick up Pointach WoshWosh: Lublin ul. Królowej Bony 8 (Strefa Prania), Swarzędz ul. Rynek 25 (Pralnia Kierzkowski).
  • W butiku BALAGAN na ul. Mysiej 3 w Warszawie.

PS

Mimo pandemii, ubiegłoroczna akcja zbiórki obuwia dla bezdomnych WoshWosh przeszła najśmielsze oczekiwania. W ciągu 2 tygodni akcji zebrano ponad 9 tysięcy par butów, które następnie zostały oczyszczone i naprawione, a później trafiły do osób bezdomnych w całej Polsce.

PS2

Tutaj możecie sprawdzić wszystkie inne ciekawe akcje organizowane przez markę WoshWosh. 

PS3

Najpierw pokazywała, jak dawać drugie życie znoszonym butom i ratowała zagrożone likwidacją najstarsze zakłady szewskie, teraz zielonego podejścia i CSR-u chce uczyć inne marki. Z Martyną Zastawną rozmawiamy o jej nowym „dziecku” – agencji Szeptszum, którą współtworzy.