TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła kampania Kubusiowe Szpitale

Kubuś już od 15 lat wywołuje uśmiechy dzieci w miejscach, gdzie o to szczególnie trudno – na oddziałach pediatrycznych w całej Polsce. Wszystko za sprawą wesołych krain, które maluje na ścianach szpitali. W ramach akcji „Kubusiowe Szpitale” powstało ich już ponad 50, o czym opowiada kampania marki.
O autorze
1 min czytania 2021-04-06

„Kubusiowe szpitale” to akcja, w ramach której Kubuś odmienia szpitalne oddziały, aby mali pacjenci choć na chwilę mogli zapomnieć o swoich smutkach. Choć choroba nie jest dla najmłodszych pacjentów przyjemnym doświadczeniem, Kubusiowi udaje się ich choć trochę pocieszyć. „Kubusiowe Szpitale” powstają od 15 lat – jest ich już ponad 50 i ciągle do ich grona dołączają kolejne!

Malunki na szpitalnych oddziałach dziecięcych przedstawiają uwielbianego przez dzieci misia Kubusia – dodającego pacjentom otuchy w towarzystwie postaci z bajkowych krain. Farby wykorzystywane do ich tworzenia są bezzapachowe i antyalergiczne, dzięki czemu nie tylko finalny efekt prac, ale także cały proces ich tworzenia jest przyjazny najmłodszym.

Od początku akcji „Kubusiowe Szpitale” upiększa Maciej Kot, ceniony malarz specjalizujący się w aranżowaniu przestrzeni przeznaczonych dla dzieci. To dzięki jego pracy i zaangażowaniu, została odmalowana większość placówek znajdujących się na liście Kubusiowych Szpitali.

Kubuś o tych działaniach opowiada w kampanii, która pokazuje, jak rodzą się uśmiechy małych pacjentów. Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na Facebooku i YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opowieść o Kubusiowych Szpitalach z perspektywy… kilku uśmiechów, można obejrzeć tutaj: 

Agencja reklamowa: Brain Box. Dom mediowy: Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się