Sieć Dino wprowadza do sprzedaży testy na przeciwciała koronawirusa

Sieć Dino wprowadza do sprzedaży testy na przeciwciała koronawirusa

Dino to kolejna sieć spożywcza, która wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Wcześniej na taki krok zdecydowały się marki Lidl, Kaufland oraz Biedronka.

Sieć Dino wprowadziła do sprzedaży we wszystkich swoich marketach testy Primacovid wykrywające obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Są to szybkie testy do samodzielnego wykonania w warunkach domowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak podkreśla firma, produkt Primacovid to certyfikowany test serologiczny szwajcarskiego producenta Prima Lab. Jest łatwy w użyciu i pozwala na sprawdzenie, czy organizm wytworzył przeciwciała IgG i IgM, zwalczające koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19. 

– Chcemy być najbliżej naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby, dlatego bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na panujące na nim trendy. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do sprzedaży testów Primacovid w całej sieci marketów Dino – mówi Izabela Biadała, członek zarządu Dino Polska S.A.

Cena jednego testu to 39,99 zł. Nie obowiązuje limit zakupu przypadający na jednego klienta.

PS

Niedawno testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 pojawiły się w marketach sieci Kaufland, Lidl oraz Biedronka.

PS2

Na podobny krok zdecydowała się także sieć stacji Shell.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij