Sieć Dino wprowadziła do sprzedaży we wszystkich swoich marketach testy Primacovid wykrywające obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Są to szybkie testy do samodzielnego wykonania w warunkach domowych.
Jak podkreśla firma, produkt Primacovid to certyfikowany test serologiczny szwajcarskiego producenta Prima Lab. Jest łatwy w użyciu i pozwala na sprawdzenie, czy organizm wytworzył przeciwciała IgG i IgM, zwalczające koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Chcemy być najbliżej naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby, dlatego bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na panujące na nim trendy. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do sprzedaży testów Primacovid w całej sieci marketów Dino – mówi Izabela Biadała, członek zarządu Dino Polska S.A.
Cena jednego testu to 39,99 zł. Nie obowiązuje limit zakupu przypadający na jednego klienta.
Niedawno testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 pojawiły się w marketach sieci Kaufland, Lidl oraz Biedronka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Na podobny krok zdecydowała się także sieć stacji Shell.