Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Plej z Continental w obszarze B2B – urodzinowa loteria marki

O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Agencja Plej, na co dzień obsługująca Continental w zakresie komunikacji B2C w digitalu, prowadzi teraz także działania B2B. Z okazji 25-lecia firmy Continental Opony Polska i jednocześnie 150-tych urodzin marki Continental na świecie, dla sprzedawców, dystrybutorów i floty przygotowano wyjątkowe niespodzianki. Urodzinowa loteria wystartowała 25 marca i potrwa 25 tygodni. Kampanię koordynuje agencja Plej, a za obsługę formalno-prawną odpowiada Grzegrzółka&Ko.

Urodzinowa loteria potrwa 25 tygodni. W tym czasie zaplanowano cotygodniowe losowanie jednej z 25 nagród głównych o wartości 10 000 zł, a także 1000 nagród natychmiastowych i 100 nagród gwarantowanych. Wszystko to dla flot, sprzedawców i dystrybutorów opon marki Continental z okazji 25-lecia firmy w Polsce i 150-lecia marki na świecie. Komunikację kampanii zaplanowano w formie mailingu bezpośredniego i przygotuje ją, podobnie jak loterię, agencja Plej. Plej stworzył także landing page loterii www.contiloteria.pl.

– Razem nam po drodze od 150 lat na świecie i już od 25 lat także w Polsce. Zanim nasze opony trafią do kierowców i użytkowników muszą przebyć drogę, która prowadzi przez naszych partnerów biznesowych, serwisy wulkanizacyjne i sprzedawców. Taki podwójny jubileusz to doskonała okazja, aby podziękować im za dystrybucję opon grupy Continental. Zaangażowanie partnerów, znajomość produktu i troska o naszych konsumentów są dla nas bezcenne. Mamy nadzieję, że urodzinowa loteria sprawi radość i będzie traktowana jako docenienie ich świetnie wykonywanej pracy – przekonuje Marta Oknińska, marketing communications manager z Continental.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj