„Lechendarne” orzeźwienie chmielami cytrusowymi – najnowszy spot piwa Lech

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Lechendarne” orzeźwienie chmielami cytrusowymi – najnowszy spot piwa Lech

Od 4 kwietnia w blokach reklamowych stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe.

 Tego lata Lech proponuje Polakom lagery, idealne dla osób szukających nowości w tym segmencie. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Receptury zostały opracowane przez poznańskich browarników. W rezultacie powstały piwa idealne na upalne dni – lekkie, orzeźwiające, z dobrze zbalansowaną goryczką.

Lech Premium i Lech Free po raz pierwszy występują we wspólnej kampanii, obejmującej różne punkty styku – od TV, przez social media, aż po współpracę z influencerami. To nowość dla obu wariantów, ponieważ do tej pory Lech Premium i Lech Free 0,0% były komunikowane osobno. Reklama, w której zaprezentowano produkty przenosi nas w imprezowy klimat, a jej dopełnieniem jest obecność charakterystycznego dla marki barda. Oprócz spotu telewizyjnego, promocja obejmie także szereg działań digitalowych i outdoorowych.

– Połączyliśmy dwie marki, aby jeszcze mocniej podkreślić, że wyjątkowym smakiem chmieli cytrusowych mogą cieszyć się wszyscy – niezależnie od tego, którą wersję piwa wybiorą. Mimo innowacji w komunikacji, całość działań i główne przesłanie nadal osadzone jest na platformie „Lechendarności” – mówi Paweł Marciocha, brand manager, Lech Premium.

Lech Premium Chmiele Cytrusowe doskonale orzeźwia i jest lekkie w smaku, co szczególnie docenia się podczas grillowania, leniwych popołudni, ciepłych wieczorów czy imprez z przyjaciółmi. Z kolei Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0% to znakomity wybór dla osób aktywnych, ale i wszystkich szukających orzeźwienia przez całą dobę. Niezależnie od sytuacji, obie propozycje – Lech Chmiele Cytrusowe i Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe – przypadną do gustu miłośnikom piwa, którzy szukają połączenia rześkości lagera i świeżości smaku chmieli cytrusowych.

Za komunikację ATL odpowiada agencja Bardzo, zakupem i media planem zajął się dom mediowy Zenith, a koncepcją i projektem opakowań PRISM Studio. Działania digitalowe koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij