Przerażająca animacja „Save Ralph” zwraca uwagę na cierpienie zwierząt

Przerażająca animacja „Save Ralph” zwraca uwagę na cierpienie zwierząt

Do sieci trafił właśnie trwający niecałe 4 minuty spot zatytułowany „Save Ralph”, który pokazuje cierpienie zwierząt. Kampania zainicjowana przez organizację Humane Society International ma na celu zwrócenie uwagi na problem testowania kosmetyków na zwierzętach.

Pod koniec marca br. do sieci trafił zwiastun spotu pod hasłem „Save Ralph”, którego bohaterem był królik – ofiara testowania kosmetyków na zwierzętach. Głos zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.

6 kwietnia br. organizacja Humane Society International, która jest inicjatorem kampanii, zaprezentowała trwający ponad 3 minuty film, który przybliża nam historię tytułowego Ralpha. W spocie na początku widzimy, jak wygląda z pozoru zwyczajny, typowy dzień królika, lecz w pewnym momencie naszym oczom ukazują się przerażające kulisy testowania kosmetyków na zwierzętach. 

„Nasza praca pomaga ludziom, a to oni są naszymi władcami” – mówi Ralph w jednej ze scen.

Jak podkreślają twórcy kampanii organizacji Humane Society International, jej celem jest doprowadzenie do całkowitego zakazu testowania kosmetyków na zwierzętach. 

PS

Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.

PS2

Należące do grupy Kering marki Alexander McQueen i Balenciaga poinformowały o rezygnacji z wykorzystywania futer naturalnych w swoich kolekcjach. Wcześniej podobną decyzję podjęły m.in. domy mody Gucci oraz Prada.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij