Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Przerażająca animacja „Save Ralph” zwraca uwagę na cierpienie zwierząt

Przerażająca animacja „Save Ralph” zwraca uwagę na cierpienie zwierząt
Do sieci trafił właśnie trwający niecałe 4 minuty spot zatytułowany „Save Ralph”, który pokazuje cierpienie zwierząt. Kampania zainicjowana przez organizację Humane Society International ma na celu zwrócenie uwagi na problem testowania kosmetyków na zwierzętach.
O autorze
1 min czytania 2021-04-09

Pod koniec marca br. do sieci trafił zwiastun spotu pod hasłem „Save Ralph”, którego bohaterem był królik – ofiara testowania kosmetyków na zwierzętach. Głos zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.

6 kwietnia br. organizacja Humane Society International, która jest inicjatorem kampanii, zaprezentowała trwający ponad 3 minuty film, który przybliża nam historię tytułowego Ralpha. W spocie na początku widzimy, jak wygląda z pozoru zwyczajny, typowy dzień królika, lecz w pewnym momencie naszym oczom ukazują się przerażające kulisy testowania kosmetyków na zwierzętach. 

„Nasza praca pomaga ludziom, a to oni są naszymi władcami” – mówi Ralph w jednej ze scen.

Jak podkreślają twórcy kampanii organizacji Humane Society International, jej celem jest doprowadzenie do całkowitego zakazu testowania kosmetyków na zwierzętach. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Należące do grupy Kering marki Alexander McQueen i Balenciaga poinformowały o rezygnacji z wykorzystywania futer naturalnych w swoich kolekcjach. Wcześniej podobną decyzję podjęły m.in. domy mody Gucci oraz Prada.