Ancymony (Schulz) wygrywają przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ancymony (Schulz) wygrywają przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach

Agencja Ancymony rozpoczęła współpracę z marką Heinz, dla której opracowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych.

Marka Heinz towarzyszy nam od ponad 150 lat. Jest jedną z najpopularniejszych marek spożywczych, a produkty takie jak ketchup, musztarda czy fasolka w puszce mają status kultowych na całym świecie. Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku. Za media odpowiada Carat Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij