Value Media, SalesTube, Labcon oraz Change Serviceplan realizują kampanie dla marek Hochland na Ukrainie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media, SalesTube, Labcon oraz Change Serviceplan realizują kampanie dla marek Hochland na Ukrainie

Group One realizuje działania promocyjne dla marek z portfolio Hochland na rynku ukraińskim. Za strategię, planowanie i zakup mediów w TV odpowiada agencja mediowa Value Media, kampanię digitalową prowadzi SalesTube, a social media obsługuje Labcon. Za produkcję spotu odpowiada Change Serviceplan.

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna serków Almette na Ukrainie. Prowadzą ją w modelu House of Communication agencje Value Media, SalesTube i Labcon. To kolejne działania Group One dla Hochland na ukraińskim rynku. Od marca grupa wspiera komunikacyjnie produkty z linii serków kanapkowych i kremowych. Obsługa obejmuje planowanie i realizację kampanii w TV oraz digitalu: video, display i social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania są prowadzone przy wsparciu lokalnego oddziału Mediaplus Ukraina należącego do Serviceplan Group – partnera Group One.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do maja.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij