Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kolekcja marki Lasocki na sezon wiosna-lato 2021

Constance Jablonski, francuska supermodelka o polskich korzeniach, wystąpiła w kampanii najnowszej kolekcji marki Lasocki dostępnej w sklepach CCC. Ponadczasowa klasyka, najwyższa jakość wykonania, ciepłe odcienie – oto esencja lata.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Leniwe dni, bliskość natury, muśnięta słońcem skóra. Upragnione wakacje z rodziną pozwalają uciec od wielkomiejskiego zgiełku, zanurzyć się w codzienności i oddać przyjemnościom.

Tłem dla kolekcji Lasocki na sezon wiosna-lato 2021 stała się Katalonia – jej południowe światło, soczysta zieleń i dające cień ceglane mury. W kampanii przed obiektywem Mateusza Stankiewicza stanęła Constance Jablonski. Francuska supermodelka, która wystąpiła ostatnio na okładce „Vogue Polska”, od ponad dekady należy do branżowej czołówki. Towarzyszą jej, m.in. Maja Zimnoch, jedna z najgorętszych twarzy roku, i 60-letnia tancerka, aktorka i modelka Francesca McGill.

Sama kolekcja wpisuje się w najmocniejsze trendy sezonu, oferując ponadczasowe propozycje dla każdego, niezależnie od wieku, nie tracąc przy tym swojego charakteru.

Damska linia jest tak wielowymiarowa, jak kobiety, które ją noszą. Na spotkania służbowe przydadzą się czółenka, na zakupy – baleriny na płaskiej podeszwie (w tym o plecionej fakturze) albo sneakersy w odcieniach piasku, kremu albo karmelu, na urlop sandały i klapki na platformie w klimacie lat 70., a na najbardziej leniwe dni – klapki na płaskiej podeszwie. Na najgorętszy model sezonu influencerki już wytypowały mokasyny jak z jachtu na Lazurowym Wybrzeżu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stylizacje dopełniają torebki. Na lato w mieście zaprojektowano praktyczne shopperki w neutralnych odcieniach, na wakacyjne wypady – mniejsze torebki o geometrycznych kształtach, także z pikowanym wykończeniem, a na długie, letnie wieczory pod gwiazdami – sztywniejszy kuferek z zapięciem w stylu retro.

Dla niego najbardziej liczy się jakość. Minimalistyczna linia męska spełnia codzienne i wakacyjne wymagania. Obok eleganckich półbutów, dominują sneakersy, przede wszystkim białe albo z kontrastującą podeszwą. Latem sprawdzą się buty wsuwane – komfortowe, miękkie i uniwersalne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Linią dziecięcą rządzi wygoda. Znalazły się w niej wykonane z naturalnej skóry sandały na miękkiej podeszwie i sneakersy w estetyce vintage. Wybrano odcienie, które spodobają się najmłodszym – pastelową zieleń, sorbet cytrynowy i soczyste jabłko. Nie zapomniano także o uroczych detalach, takich jak frędzle.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się