TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Posiłek za 9 zł – dobra oferta UNICEF i Groupon Polska

We wspólnej akcji UNICEF i Groupon Polska wystarczy 9 zł, by pomóc sześciorgu głodnym dzieciom z Czadu.
O autorze
1 min czytania 2014-04-18

Wśród wielu ofert dostępnych w serwisie zakupowym Groupon pojawiła się jedna naprawdę dobra: obiad dla sześciu osób za 9 zł. To prawdziwa okazja – by pomóc głodującym. Unicef zbiera w ten sposób środki na żywność terapeutyczną dla głodujących dzieci w Czadzie. Wystarczy kliknąć w atrakcyjną ofertę, by przekonać się, jak niewielkim nakładem finansowym i czasowym można wesprzeć szczytny cel.

Akcja UNICEF w serwisie Groupon trwa do 27 kwietnia. Platforma zakupowa działa przy niej non-profit, całkowity dochód jest przeznaczany na pomoc dzieciom w Czadzie. Ofertę można znaleźć tutaj: www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-unicef-1/37538024.

Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działanie Groupon i UNICEF odzwierciedla nowe oblicze sektora charity. W dobie wielu instytucji pożytku publicznego, natłoku akcji nawołujących do przekazania 1% podatku, organizacje charytatywne nie mogą już ,,tylko” pomagać. Muszą dawać ludziom dobre oferty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing