Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Gruszka, Mariusz Pełechaty, Maciej Trojanowicz i Edwin Zasada na 7. Social Media Czwartku w Łodzi

24 kwietnia w Łodzi odbędzie się spotkanie z cyklu Czwartek Social Media. Wydarzenie ma charakter cykliczny i otwarty. Podczas spotkania prezentacje przedstawią Marcin Gruszka, Mariusz Pełechaty, Maciej Trojanowicz i Edwin Zasada.
O autorze
1 min czytania 2014-04-18

Czwartkowe Spotkania Social Media są inicjatywą ogólnopolską, która odbywa się w wybranych miasta w Polsce. Tematem przewodnim jest przede wszystkim social media, jednak tematyka wystąpień często wykracza poza to, poruszający obszary marketingu, startupów czy PR-u. Ideą spotkań jest integracja szeroko pojętej branży marketingowej, budowanie nowych relacji, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, a przede wszystkim dobra zabawa.

Prezentacje przedstawią:

  • Edwin Zasada – specjalista ds. Social Media w Idea Bank S.A, autor bloga edwin-zasada.pl. Z branżą marketingową związany od ponad pięciu lat. Swoje doświadczenie zdobywał m.in w pkt.pl, agencji ClearSense oraz BrainJuice Group. Temat wystąpienia: „Kiedy, jak, gdzie i po co? Czyli krótko o tym, czy Twoja firma też musi być w social media.”
  • Maciej Trojanowicz – zwierzę medialne, liznął prasy, robił w portalach, uprawia media socjalistyczne i prowadzi bloga Troyann.pl. Lubi burgery i kocha innych ludzi. Nie sprzedał się (jeszcze), ale jest gotowy na negocjacje. Temat wystąpienia: „Foursquare w Polsce: rośnie, ale to wciąż mikrus.”
  • Marcin Gruszka – rzecznik prasowy sieci Play. Temat wystąpienia: „Nowy rzecznik w nowych mediach.”
  • Mariusz Pełechaty – Head of Social Media – Lemon Sky. Strateg, wykładowca zarządzania marką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz współpracownik m.in. Polskiego Ośrodka Naukowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Londynie. Współautor książki „E-marketing w akcji” (2008). Jako Head of Social Media w agencji reklamowej LemonSkyJWT przewodzi zespołowi odpowiedzialnemu za nagradzane w wielu konkursach działania w mediach społecznościowych m.in. dla takich marek jak Orange (Serce i Rozum), Tesco (Eksperci Tesco), Tymbark, Tiger czy Bols. Temat wystąpienia: „Brand heroes w social media.”

7. Czwartek Social Media odbędzie się 24 kwietnia w Niebostanie przy ulicy Piotrkowskiej 17 w Łodzi. Wydarzenie rozpocznie się od godziny 19. Udział w spotkaniu jest bezpłatny i otwarty, jednak wymagana jest rejestracja na stronie wydarzenia: www.czwrtk.pl. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj