Mario Brockmann i Rene Bernebee-Say w Zieltraffic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mario Brockmann i  Rene Bernebee-Say w Zieltraffic

Po przejściu Christiana Kleinsorge’a z Zanox do Zieltraffic, gdzie został CEO firmy, w ślad za nim poszły kolejne osoby przenosząc się z Berlina do Monachium.

Kierownictwo monachijskich struktur wzmocnił Mario Brockmann, który przez ostatnie 2 lata odpowiadał za marketing i sprzedaż sieci Zanox. W agencji Zieltraffic Brockmann będzie pełnić podobną funkcję. Z kolei Rene Bernebee-Say będzie zarządzać sprawami operacyjnymi. Ostatnie 11 lat spędził on w berlińskim Zanoxie, gdzie zarządzał działem odpowiedzialnym za obsługę klientów globalnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ta trójka, która stanęła na czele Zieltraffic, ma wielkie plany względem ten agencji. Jak przyznają, chcą oni przede wszystkim postawić na synergię dotychczasowych kanałów marketingowych w sieci wspartą ich wiedzą oraz doświadczeniem, jakie zdobyli pracując na rynku. Zdaniem samych zainteresowanych dzięki temu uda im się zbudować większą konkurencyjność i atrakcyjność sieci Zieltraffic w oczach europejskich klientów. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij